image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre cum să facem #BloggingPesteAsteptari


Majoritatea dintre cititorii mei au observat că vacanţa asta a fost una plină pentru mine. Am tot fugit de colo colo şi am cunoscut zeci de oameni pe care înainte îi cunoşteam doar în mediul online- prin blogurile lor pe care le frecventam. Ei bine, chiar dacă vacaţa e pe terminate eu tot nu mă astâmpăr şi din această cauză am ajuns azi la workshop-ul lui Cristian Florea despre cum să facem #bloggingpesteasteptari. 

Cu toate că am stat în jur de patru ore la Flanco Promenada, timpul a trecut extrem de repede mai ales datorită lui Cristian care ne-a "predat" lecţii despre lumea online într-un mod tare plăcut. Trebuie să ştiţi că glumele bune şi atitudinea pozitivă a participanţilor au fost la ordinea zilei şi că pe lângă faptul că astăzi am învăţat o grază de chestii interesante, ne-am distrat copios.


#ScoalaFlanco a fost ocazia perfectă pentru a întâlni oameni noi, pentru a sta la poveşti şi pentru a învăţa mult mai multe despre blogging decât ştiam până în acest moment. Este bine ca în fiecare zi să învăţăm ceva nou şi sunt sigură că toate lucrurile pe care le-am aflat astăzi vor fi benefice blogului meu.

Dacă vreţi să vedeţi postarea în colaborare pe care am scris-o astăzi împreună cu toţi bloggerii participanţi la workshop eu vă las aici link-ul şi abia aştept să aud părerile voastre despre mica noastră improvizaţie.


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu