image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre animalute



V-am scris de multe ori despre dorinta mea de a avea un animalut. Atunci cand eram mica am avut doi iepurasi si un papagal de care ma atasasem foarte tare, dar momentul in care au disparut( din anumite motive) a fost unul destul de urat pentru mine asa ca de atunci nu am reusit sa am un alt animal de companie, un alt prieten de acest gen.

Sunt pasionata de animale, prietenii ma stiu drept genul ala de persoana care se opreste pe strada doar pentru a se juca cu un pui de pisica sau pentru a spune: pot sa il iau acsa, te rog? Dar din pacate niciodata nu mi se raspunde afirmativ la intrebare asa ca m-am obisnuit cu ideea ca va mai trece ceva timp pana cand voi avea un animalut doar al meu, un animalut de care sa am grija cu adevarat.

De ce nu pot adopta unul? Exista doua motive:

1. apatamentul in care stau momentan este inchiriat si nu cred ca ar fi o idee buna sa aud un pisoi care sa isi bage gherutele in mobila proprietarilor

2. timpul meu petrecut acasa este destul de limitat. Niciodata nu ajung acasa imediat dupa terminarea orelor de curs asa ca timpul pe care as putea sa il aloc unui blanos ar fi destul de scurt, ceea ce nu este indicat atunci cand vrei sa iei in grija ta un animalut.

Adevarul este ca , desi nu pot tine momentan un animalut, am inceput de ceva timp sa ma documentez despre cum trebuie sa ai grija de un nou membru al familiei, despre mancarea care le este permisa si care nu, despre vaccinurile pe care ar trebui sa le faca etc. Norocul meu a fost ca am o prietena care are foarte multe pisicute acasa si care mi-a povestit destul de multe lurcuri despre experienta ei cu aceste suflete.

 De site-ul celor de la Mobile-Vet tot de la ea am aflat si abia astept sa pot sa adopt si eu un animalut pentru ca acum sunt suficient de sigura ca as sti cum sa reactionez in anumite situatii de criza. Sunt sigura ca majoritatea dintre voi stiti acest site si stiti ca puteti apela la el mai ales atunci cand animalutul vostru are probleme delicate( acestia au la dispozitie si o ambulanta veterinara).

Daca vreti sa aflati mai multe detalii despre cei de la Mobile-Vet intrati pe site-ul lor. Voi ce animalute adapostiti sub acoperisul vostru?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu