image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Credite de nevoi personale


Atunci cand suntem mici nu avem nicio grija. Crestem crezand ca banii sunt doar niste hartiute frumos colorate pe care le dam la schimb pentru bomboane si rechizite scolare. Dar ajungem mari, ajungem sa avem o varsta si ne dam seama brusc ca banii sunt mult mai mult de atat, ca ei nu cresc in copaci si ca avem nevoie de ei pentru a surpravietui. Ei bine, in acel moment realitatea ne loveste brusc in fata si incercam sa producem cat mai multi bani cu putinta pentru a fi siguri ca ne putem asigura un trai decent.

Apoi vin altele, vrei sa iti faci o familie si iti dai seama ca banii pe care i-ai acumulat in ultimii ani, bani care au fost aruncati pe diverse chestii destul de neimportante, nu mai sunt suficienti, iti dai seama ca trebuie sa muncesti de zeci de ori mai mult pentru a te asigura ca familia ta duce o viata frumoasa exact ca a ta atunci cand primeai bani pentru a iti cumpara bomboane.

Am intrat acum putin timp intr-o sucursala a Bancii Transilvania si, asteptand la coada pentru a plati o factura, am auzit o femeie in jur de 30 de ani vorbind cu cineva de la banca. Femeia parea tare incantata si am auzit ca venise acolo pentru a  face un credit de nevoi personale. Bani obtinuti, spunea ea, voia sa i foloseasca pentru a isi cumpara o garsoniera impreuna cu sotul ei, va pot spune sincer ca se vedea fericirea pe chipul sau atunci cand spunea acele lucruri. Nu am mai stat foarte mult in banca, dar pe tot parcursul platii le auzeam pe cele doua femei cum vorbeau, cum zambeau si, si mai important, cum reuseau sa obtina una de la alta suficiente informatii pentru a putea deschide un credit de nevoi personale.

Nu m-am gandit niciodata pana in acel moment la o asemenea strategie, la faptul ca in zilele noastre poti fi ajutat pentru a iti pune pe picioarele visul si sunt destul de sigura ca atunci cand voi vrea sa imi intemeiez o familie voi cere ajutorul pentru a putea sa imi indeplinesc dorintele. 

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu