image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ce produse folosiți pentru toamnă?

Dragile mele, abia a venit toamna și eu nu mai știu dacă să mă bucur sau nu. Întotdeauna mi-a luat ceva timp să mă acomodez cu ideea de toamnă, cu ideea că vara mea s-a dus și că trebuie să mă pun iarăși cu burta pe carte, dar anul acesta nu simt că a venit luna septembrie din cauza vremii de afară. Da, afară e cald și, chiar dacă hăinuțele de toamnă au apărut prin magazine, majoritatea dintre noi le evităm pentru că soarele ne îmbie la a mai păstra puțin pantalonii scurți și maieuțele din voal.

Dar nu despre asta am vrut să vorbesc astăzi, ci despre schimbările pe care toamna le aduce atunci când câștigă bătălia în fața verii. Nu am fost dintotdeauna o persoană care să schimbe produsele de îngrijire personală odată cu trecerea anotimpului, însă în ultimii ani am învățat că acest lucru este esențial dacă vreau să mă simt bine pe tot parcursul anului.

Nici nu a venit bine luna septembrie și, deși este cald, vântul și soarele ne fac mai mult rău ca niciodată.

Toată vara am stat în razele soarelui, ne-am bronzat și credem că soarele ăsta de septembrie nu ne poate face rău. Ei bine, dacă mă întrebați pe mine, acest lucru nu e chiar așa. Sunt de părere că soarele în combinație cu vântul ne fac foarte rău, atât la ten care se simte mult mai obosit cât și la păr( și Doamne, cât timp ne trebuie să ne aranjăm părul...).

În dorința mea de a cumpăra o gamă nouă de produse, unele pe care să le folosesc măcar pe durata toamnei, am dat o raită prin magazine și, deși multe produse sunau destul de bine, am decis că de data asta voi schimba puțin jocul. Am intrat pe site-ul celor de la ShopiDoki unde am găsit toate produsele pe care le căutam, la un preț accesibil, destul de diferit față de cel din magazine.

Acum că produsele mele au ajuns în siguranță și și-au ocupat locurile pe etajeră, este timpul ca toamna să înceapă și pentru mine!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu