image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Case pentru boboci






Toamna este la jumatate deja si sunt foarte sigura ca printre cititorii mei exista si unii care se pregatesc de primul an de facultate, boboci care isi cauta un loc pe care sa il numeasca "acasa". Acum un an eram si eu fix in aceeasi situatie ca voi, cautam de zor un loc pe care sa il fac al meu, un loc unde sa imi las amprenta, un loc unde sa ma intorc mereu cu drag dupa o zi obositoare de facultate.

Trebuie sa va spun de la inceput si mie mi-a fost greu sa gasesc acel loc minune, nu neaparat pentru ca as fi eu mofturoasa, ci pentru ca nu prea am stiut unde sa caut. Am stat in acele zile cu Andrei pe diverse site-uri si cautam tot felul de anunturi, problema? Niciodata nu gaseam fix ce voiam. Noi ne doream cu adevarat un apartament cu doua camera, cat mai aproape de metrou si la o suma care sa nu ne lase fara niciun ban in portofel.

Am aflat suficient de repede ca acest lucru este destul de greu de realizat si din pacate ne-am descurajat destul de repede, ajunsesem sa credem ca prima zi de facultate va incepe inainte ca noi sa ne fi mutat la Bucuresti. Stateam pe o banca si incercam sa mai gasim anunturi fix in momentul in care am aflat despre un apartament disponibil care, ghici ce, se afla fix in blocul din spatele nostru. Nu stiu daca a fost noroc, cert este ca noi am fost atat de incantati de pozitionare, suma pe care trebuia sa o platim in fiecare luna si de proprietari incat am batut palma pe loc. De atunci a trecut un an intreg si noi tot aici am ramas, in casuta noastra simpatica.

Stiu ca e greu sa gasesti un loc al tau, tocmai de aceea am decis sa va spun si voua sa intrati pe site-ul celor de la Premier Imobiliare, sa selectati filtrele de cautare si voila, o sa gasiti suficiente locuinte din care s ao alegeti pe cea potrivita pentru voi.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu