image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Captive Escape Room


Nu mai vizitasem un escape room de ceva timp așa că atunci când Malaezu m-a întrebat dacă vreau să fac parte din echipa lui duminica trecută nu am stat pe gânduri. Trebuie sa recunosc că îmi era destul de dor de ideea de a căuta indicii, de a vedea cum mă descurc într-o altă cameră decât cele vizitate până în acel moment.

Împreună cu  Emil, Malaezu și Șerban  am vizitat cele două camere ale băieților de la Captive Escape Room de unde am fost gata gata să ieșim de fiecare dată.

Prima cameră pe care am vizitat-o a fost Langdon's Challenge  și pot să vă spun doar atât: WOW! Apropiații știu că iubesc cărțile lui Dan Brown așa că atunci când m-am văzut în camera unui mason și a trebuit să intru în pielea personajului Langdon mi-am dat seama că cele 60 de minute vor fi cu adevărat interesante. Și da, au fost. Mi-a plăcut foarte mult camera cu toate că trebuie să recunosc că este destul de complicată mai ales datorită preciziei de care ai nevoie. Camera este extrem de spectaculoasă lucru care mi-a plăcut foarte mult și, deși nu am reușit să evadăm la timp, am avut parte de o experiență destul de plăcută având în vedere că nimic din acea cameră nu este atât de simplu precum pare.

Cea de-a doua cameră, Puzzling Colors a fost destul de derutantă pentru mine. În acea cameră m-am simțit pentru prima dată puțin pierdută. De ce? Camera este plină de culori și cifre și faptul că acestea sunt cumva interconectate fac ca experiența să fie uimitoare, dar extrem de grea. Vă spun sincer că au fost câteva momente în care mă învârteam dintr-un colț în altul și nu înțelegeam ce caut. Camera este foarte bine gândită și, chiar dacă noi nu am reușit să evadăm, am avut parte de o cameră mult diferită față de celelalte în care am fost eu până acum. Trebuie să menționez că nu o să uit prea curând această cameră tocmai datorită minunaților mei colegi de echipă care s-au asigurat că singura fată de acolo va rămâne cu sechele!

Per total camerele mi-au plăcut foarte mult cu toate că mi s-au părut unele dintre cele mai grele de până acum. Puzzleurile aparțin unor domenii variate, deci pentru a ajunge la final trebuie să ai atât cunoștințe vaste cât și o intuiție destul de "lucrată".

Pe cei de la Captive Escape Room îi găsești atât pe site-ul lor oficial cât și pe strada Sergent Năstase Pamfil, numărul 38.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu