image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cafeaua perfecta




Cei care ma cunosc in viata reala stiu ca sunt destul de reticenta cu cafeaua. Nu am nicio problema cu cei care o consuma si, daca nu o consum, nu inseamna ca nu ii inteleg proprietatile magice care te ajuta sa fii fresh toata ziua, ci doar ca nu sunt neaparat o fana a gustului de cafea.

Imi amintesc ca atunci cand eram mica iubeam mirosul de cafea proaspat macinata. Mama era o impatimita a bauturii miraculoase asa ca in fiecare dimineata de duminica la noi mirosea de la un capat al casei la celalalt a cafea. Acest lucru imi placea la nebunie atunci si abía astept sa cresc mare sa pot sa incerc si eu cafeaua, imi imaginam ca voi petrece ore intregi in fata unei cani stand si vorbind cu mama despre toate subiectele random care ne-ar fi venit in minte.

Timpul a trecut, eu am crescut si prima mea intalnire cu cafeaua nu a fost una foarte reusita. Sa spunem doar ca as fi preferat sa beau absolut orice in afara de lichidul maroniu care mi se parea exagerat de amar oricat de mult zahar as fi pus in el. Dupa cum spuneam, timpul a trecut si am reusit sa supravietuiesc orelor putine de somn si fara cafea. Liceul s-a terminat si am crezut ca o pot tine asa si in facultate, dar m-am inselat destul de mult.

Cafeaua nu mi-a devenit nici aici prietena, cu toate ca am avut parte de nopti nedormite si de examene la cele mai imposibile ore, dar am reusit sa o evit destul de mult chiar daca majoritatea colegilor mei o vedeau ca pe o zeitate. Acest lucru s-a terminat in momentul in care in a  doua sesiune ma aflam in casa unei amice si nu mai aveam efectiv deloc energie. Am acceptat o cana de cafea care, surprinzator, mi-a placut destul de mult. Am aflat ulterior ca bautura minune era facuta la un aparat al celor de la Philips. Nu trebuie sa va mai spun ca acum, de fiecare data cand ajung pe la acea prietena, beau cate o cana mare de cafea, cu doua pliculete de zahar( intotdeauna doua).

Nu stiu daca voi deveni vreodata o fana a cafelei, nu stiu daca ma voi trezi duminica si voi vrea ca in casa mea sa miroasa a cafea, stiu doar ca daca acest lucru se va intampla cu siguranta, imi voi procura un aparat de la Philips pentru a fi sigura ca bautura mea iese perfect.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu