image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

American Ultra: Agent Descoperit




În ultimul timp am tot ajuns pe la filme cu și despre agenți secreți așa că atunci când am primit invitația de la cei de la Forum Film pentru vizionarea filmului American Ultra: Agent Secret, am știut că trebuie să ajung la cinema.

Filmul spune povestea lui Mike și Phoebe, doi îndrăgostiți care duc o viață obișnuită, banală aș putea spune. Drogurile, slujbele proaste și iubirea ce îi leagă sunt singurele lucruri care îi fac să se simtă în viață. Dar viața lor ia o turnură ciudată atunci când în scenă apare CIA-ul și aflăm că cele două personaje prezentate inițial nu sunt chiar ceea ce par a fi.

Nu sunt o fană a lui Kristen Stewart iar pe Jesse Eisenberg nu îl mai văzusem decât în foarte puține filme așa că nu pot spune că am mers la film datorită distribuției, dar recunosc că odată văzut filmul am fost destul de sigură că distribuția personajelor a fost făcută ok. Mi-a plăcut de Jesse în personajul lui Mike, actorul a reuțit să aducă pe ecran un personaj viu, un personaj prins, fără voia sa, într-o poveste destul de ciudată. Despre Kristen Stewart nu pot spune că mi-am schimbat părerea, cu toate că a fost perfectă pentru rolul lui Phoebe, nu pot spune că în urma vizionării filmului a devenit o actriță mult mai importantă în ochii mei. 


Cu toate că filmul are eticheta de ”comedie” eu i-am atribuit-o mai mult pe cea de film SF datorită poveștii care stă la baza producției. Cu toate că au fost câteva momente destul de amuzante, nu consider că filmul este neapărat o comedie.

Un personaj care nu are cum să nu te dea pe spate? Laughter( Walton Goggins), personaj al cărui ” defect” te urmărește chiar și după terminarea filmului. Înainte de a pleca spre casă auzeam pe stradă o groază de oameni care vorbeau despre acest personaj care, deși ciudat, a reușit să rămână un simbol al filmului pentru cei ce l-am vizionat.

Un lucru care nu mi-a plăcut la acest film a fost cantitatea de ”sânge” folosită. În plus, sunt câteva momente în care pentru mine povestea nu a mai avut logică. Fără a vă da spoilere vă spun că la un momentdat Mike are o șurubelniță înfiptă în mână și în momentul doi totul e bine, de parcă acel lucru nici măcar nu s-a întâmplat.

Durata a fost una ok, nu au fost momente moarte iar primele minute din film au fost preferatele mele, consider că dacă filmul ar fi fost puțin mai dark, fix ca în primele minute, mi-ar fi plăcut ceva mai mult.

Filmul este unul lejer, de văzut cu prietenii, genul ăla de film pe care îl vezi și uiți de probleme pentru că îți spui în gând: ei bine, se poate și mai rău. 

American Ultra: Agent Descoperit este distribuit de cei de la Forum Film și a intrat în cinema de vineri 25 septembrie.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu