image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Accesorii de copii






Nu am copii si nici nu voi avea in viitorul apropiat pentru ca altele sunt prioritatile mele pentru anii ce vor urma, dar  am in jurul meu suficienti verisori care au sub sase ani de la care am invatat destul de multe lucruri despre copii. In primul rand am invatat ca atunci cand ai un copil in casa ta apar o groaza de obiecte noi, obiecte de care copilul tau nu mai are nevoie odata ce trece timpul, dar fara de care nu poti face nimic la inceput.

Am inceput sa scriu acest articol pentru ca m-am gandit ca multe dintre cititoarele mele( si de ce nu, cititori) ar vrea sa afle care sunt, din punctul meu de vedere, cele mai importante trei lucruri pe care trebuie sa le ai in casa atunci cand ai un copil mic.

In primul rand iti trebuie neaparat un carucior. Chiar daca te gandesti ca il vei tine in brate peste tot, crede-ma ca nu vei putea. Am vazut suficiente mame care isi tin copilasii in brate non stop si acest lucru nu e ok mai ales atunci cand esti intr-un mijloc de transport in comun si nu ai loc unde sa stai. Din punctul meu de vedere e suficient de periculos acest lucru, dar daca ai folosi un carucior viata ta ar fi mult mai simpla. poti merge cu copilul peste tot: la piata, la plimbare si el sa stea cuminte jos in timp ce toata familia se bucura de o plimbare linistita.

Apoi cu siguranta o sa aveti nevoie de un termometru. Verisoarele mele reuseau sa raceasca mai mereu si sunt sigura ca daca parintii lor nu ar fi avut un termometru prin casa ar fi fost destul de greu sa isi dea seama care este starea copilului.

Nu cel din urma, sunt sigura ca din casa dumneavoastra nu ar trebui sa lipseasca un umidificator. Eu am fost un copil cu destul de multe probleme atunci cand eram mica si de fiecare data cand tusea nu se mai oprea mama il baga in priza si totul era minunat. Trebuie sa va spun ca si acum am un umidificator in casa, care ma ajuta sa dorm linistita chiar si atunci cand simt o atmosfera destul de grea in jurul meu.

Toate aceste accesorii, dar si multe altele, pot fi gasite pe site-ul celor de la BestKids.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu