image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vacanță cu peripeții

Luna august e pe trecute și, o dată cu ea, trece și vacanța pentru majoritatea dintre noi (spre norocul meu facultatea începe în octombrie așa că mă mai pot bucura puțin). Cert este că vara se duce, anotimpul ăsta călduros pe care toți vrem să îl facem perfect rămâne în urmă și noi nu ne putem bucura decât de niște amintiri. Abia mă întorsesem din vacanța mea în Italia când am fost invitată la vizionarea de presă a filmului Vacanță cu peripeții, care erau oare șansele, să vii din vacanță și să aterizezi fix în mijlocul unui film despre excursii? Ei bine, vă spun eu că erau destul de mici, așa că abia am așteptat ziua de miercuri pentru a vedea filmul.


Văzusem triler-ul și râsesem foarte mult, cred că aștept filmul ăsta de vreo două luni așa că în momentul în care m-am văzut în sala de cinema strângeam pumnii și îmi repetam în cap: te rog să fii bun! Și a fost!



Dar să începem cu începutul. Rick are o familie cu destul de multe probleme, mariajul lui scârțâie iar între cei doi copii ai săi nu există cu adevărat o relație, așa că ceva trebuie schimbat și se decide să schimbe locația vacanței lor din acea vară. A doua zi familia( deloc entuziastmată) pleacă 4000 de kilometri cu mașina (o mașină demențială, care ar face oricăruia dintre noi zile fripte) spre un parc tematic. Rick speră ca timpul petrecut împreună să îi facă să redevină o familie adevărată. Ce se întâmplă cu adevărat? COMEDIE. Da, comedie din toate punctele de vedere.

Avem o relație neobișnuită între frați, multe glume absolut epice, niște pungi de plastic care tot apar din când în când, un ghid sinucigaș și pietre, mai bine zis multe obiecte tari acolo unde nu ar trebui să fie. 


Ce mi-a plăcut la filmul ăsta? Fiecare minut pe care l-am petrecut la cinema. Am râs copios pe toată durata ecranizării și același lucru l-au făcut mai toți oamenii din sală.Momentul în care se ajunge la Universitatea unde.Debbie si-a făcut studiile este de-a dreptul savuros, vedem aici o mamă care vrea să le arate celor mai tineri decât ea că nu a îmbătrânit și un amuzament copios pe fața băiatului cel mic.

Așa cum v-am spus și mai sus, mașina cu care familia pleacă în excursie este un adevărat personaj al filmului. Dubița albastră suferă multe transformări de-a lungul traseului și faptul că este dotată cu tot felul de aparate fac ca personajele noastre să dea de bucluc pe tot parcursul călătoriei.

Mi-a plăcut extrem de mult acest film, consider că așteptarea lui nu a fost în van și, așa cum am spus de mai multe ori după ce l-am vizionat, pentru mine filmul ăsta este comedia anului 2015, nu cred că există un film apărut anul ăsta la care să fi râs atât de copios ca la ăsta.

Filmul intră de astăzi în cinematografe și este distribuit de Freeman Entertainment.  


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu