image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Timpul a stat in loc vara asta

Nu v-am mai scris de mult despre accesoriile mele preferate si anume ceasurile. Nu am facut asta pentru ca mi-as fi schimbat parerea despre minunatele ticaitoare ci pentru ca in ultimul timp am fost atat de grabita, viata mea a fost pusa pe repede-inainte, incat efectiv nu am am gasit timpul necesar pentru a ma gandi la ceasuri.

O sa ziceti ca e super amuzant cum nu am mai gasit timp de ceasuri( vedeti si voi ironia, nu?), dar ideea este ca fara ceasul meu nu cred ca as fi reusit sa trec cu bine de toate lucrurile pe care le-am facut vara asta.

Am avut doua luni pline, doua luni in care m-am plimbat de colo colo, doua luni cu deadlineuri, cu evenimente la care trebuia sa ajung la fix, doua luni in care ceasul mi-a fost cel mai bun prieten. Am avut zile in care nu cred ca as fi reusit sa ajung undeva daca ceasul meu nu era bun si spun asta avand in vedere ca am cunoscut o groaza de oameni care aveau ceasurile aproape stricate si care, din acest motiv, nu au putut ajunge la timp in locurile pe care organizatorii ni le indicau.

Cred ca cel mai bun moment in care ceasul meu si-a aratat utilitatea a fost un training pe care l-am facut in Sinaia unde am avut timp o ora sa facem cateva poze prin statiune si apoi sa ne intoarcem la cazare. Credeti-ma, era atat de cald si noi atat de obositi incat acei kilometri facuti pe jos au fost o adevarata corvoada. Adevarul este ca norocul a facut sa fiu singura cu ceas de acolo si acest lucru ne-a ajutat atat pe mine cat si pe echipa mea pentru ca am reusit sa ajungem la timp inapoi la cazare cu toate pozele.

Am avut o vara tare aglomerata, cu zile in care trebuia sa fug dintr-un loc in altul, cu zile in care mi-am uitat ceasul acasa si m-am simtit incompleta, cu zile in care daca nu era minunatul meu prieten ticaitor as fi intarziat si mi-as fi dezamagit echipele.

Sunt curioasa prin ce peripetii ati mai trecut voi si ceasurile voastre vara asta.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu