image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pareri despre dezvaluirea lui -A


Articolul contine spoilere!

Am inceput sa ma uit la Pretty Little Liars acum aproximativ 5 ani din cauza plictiselii si a faptului ca tot vedeam ca majoritatea cunostintelor il urmareau. Tin minte ca am terminat primele cateva episoade care erau aparute pana in acel moment in doar cateva zile( asa se intampla mereu atunci cand ma prinde un serial) asa ca mi-am petrecut urmatorii ani asteptand in fiecare saptamana un nou episod, asteptand sa aflu care e toata treaba cu -A.

As minti daca as spune ca nu au fost momente pline de frustrare, momente in care spuneam "gata, eu ma las de serialul asta!", dar reveneam imediat ce auzeam ca actiunea devine din ce in ce mai interesanta. Si asa s-au scurs anii, asteptand cu sufletul la gura sa aflu cine este A, facandu-mi zeci de scenarii in cap cu posibilul vinovat si regretand de fiecare data cand nu ghiceam. Ajunsesem sa cred ca imi voi petrece urmatorii ani in acelasi fel: asteptand, asteptand si iar asteptand!

Dar asteptarea a luat sfarsit miercurea asta cand in sfarsit identitatea lui -A ne-a fost dezvaluita. Cum am reactionat? Va spun doar ca in primele doua minute efectiv nu am avut aer, ideea ca am descoperit cel mai mare secret al serialului pe care l-am urmarit ani intregi m-a facut sa ma intreb ce se mai poate intampla in continuare. E adevarat, ideea ca Cece a fost vinovata pentru tot ceea ce au patit cele 5 mincinoase e destul de greu de digerat, mai ales pentru ca majoritatea dintre noi se asteptau ca acel -A sa fie un barbat. Povestea din spatele celor intamplate mi s-a parut iarasi putin trasa de par, ma asteptam la mai multa nebunie, la un -A pe care toti sa il uram, nu sa incercam sa empatizam cu el. Da, multi au simtit mila pentru povestea din spatele lui Cece, nu si eu din pacate- nu imi dau seama inca daca problema este la mine sau la ceilalti.

Episodul mi s-a parut pus pe repede inaine, ma asteptam ca producatorul sa opteze pentru o lungime mai mare a episodului in care A urma sa fie dezvaluit, dar se pare ca asteptarile mele au fost mult prea mari. 

In concluzie, episodul 10 din sezonul 6 al Pretty Little Liars ne-a raspuns la toate  intrebarile( inafara de una, dar care se presupune ca este importanta pentru episoadele care vor urma) doar ca ma asteptam ca aceasta dezvaluire sa fie un adevarat boom, o dezvaluire care sa ne lase pe toti masca iar acest lucru nu s-a inamplat.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte:

  1. Deci pana la urma cine e A? eu abia sunt la episodul 9 din sezonul 2. Vacanta asta m.am hotarat sa ma uit! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris si in articol numele, dar e un personaj care nu a aparut pana in sezonul 3 deci mai ai de asteptat pana il cunosti :>

      Ștergere
  2. exact aceeași părere o am și eu :) m-am așteptat și eu la un boom, dar nu s-a întîmplat :)

    RăspundețiȘtergere