image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pantofii Cenusaresei



V-am povestit de foarte multe ori despre nebunia care m-a apucat in ultimii ani cu cumpararea pantofilor. V-am povestit de foarte multe ori ca inainte de a avea varsta de 18 ani nu prea intelegeam care e treaba cu pantofii, nu prea pricepeam eu de ce unele fete prefera sa stea ore intregi pe tocuri agatate cand tenisii erau atat de comozi. Ei bine, toate zilele alea in care radeam de anumite fete( fara sa vreau neaparat sa rad, dar omul se amuza de lucrurile pe care nu le cunoaste) s-au intors acum si rad singura de propria mea persoana.

In ultimii doi am avut atat de multe evenimente la care a trebuit sa port o tinuta formala incat nici nu le mai tin minte pe toate. Fie ca a fost vorba despre un majorat, balul de absolvire sau balu bobocilor de la facultate, de fiecare data eu eram in cautarea pantofilor ideali care, din pacate, mereu se lasau asteptati. Pantofii mei erau un fel de Cenusareasa, apareau si dispareau brusc( avand in vedere ca nu gaseam aproape niciodata marimea de care aveam nevoie). Tin sa mentionez ca a fost destul de frustrant, dar acum ma amuz teribil gandindu-ma la acele vremuri in care absolut nimic nu mergea.

Acum, dupa doi ani in care gusturile mele s-au mai cizelat treburile stau altfel, sa spunem asa. Stiu magazinele unde trebuie sa intru pentru a gasi pantofii mult doriti si, in cazul in care nu ii gasesc, nu mai disper. Obisnuiam sa fac o adevarata drama din cautarea pantofilor fara a imi da seama ca intotdeauna exista o solutie, chiar daca ea nu apare imediat in fata noastra. Acum, gandindu-ma la evenimentele ce vor urma nu imi mai fac griji din pricina pantofilor, pentru ca sunt destul de sigura ca am destui in debara, aranjati frumos in cutii, acum problema sunt hainele, despre care, sicnera sa fiu, nu ma plangeam pana acum.

Sunt curioasa ce fel de pantofi purtati voi fetelor la evenimentele ce vor avea loc in aceasta toamna?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu