image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ne vedem la Webstock!



La inceputul acestui an mi-am dorit sa cresc; atat eu cat si blogul meu. Au trecut 8 luni de atunci si pot spune ca rezolutiile ce tineau de blog s-au indeplinit. 

Anul trecut, in timp ce stateam in canapea si asteptam inceperea facultatii vedeam tot felul de poze si statusuri puse de colegii mei bloggeri cu hastagul "webstock". Fiind curioasa din fire( si putin invidioasa ca eu nu ma aflu la acel eveniment) mi-am propus ca la urmatoarea editie sa incerc sa ajung si eu. Zis si facut, ghiciti unde ne vedem pe 2 octombrie? Exact, la JW Marriot Grand Hotel, la editia din 2015 a celui mai mare eveniment de social media din Romania, Webstok.

Am fost extrem de entuziasmata atunci cand am primit acceptul si mi-am dat brusc seama ca cu putina munca si multa pasiune chiar poti face orice vrei. Asa ca, anul acesta, in loc de a imi petrece ziua de 2 octombrie pe culoarele facultatii, voi merge sa ma intalnesc cu prieteni vechi si, de ce nu, sa creez noi prietenii pentru ca acesta este scopul principal al evenimentului.

De ce consider eu ca Webstock este un eveniment la care fiecare blogger ar trebui sa participe? Pentru ca mi se pare fascinanta ideea de a avea un eveniment dedicat noua, pentru ca trebuie sa iesim in fata si sa nu ne ascundem doar in spatele unui calculator si in plus, de ce nu, pentru ca bloggerii, in general, sunt cele mai amuzante persoane de pe fata Pamantului daca ma intrebi pe mine.

In plus, Premiile Webstock Awards cred ca ar face pe oricine sa vrea sa ajunga la acest eveiment. Anul acesta exista 12 categorii la care puteti sa va inscrieti pana pe 28 august si acestea sunt: Publishing, Utility, Best Use of Photography, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Brand on Instagram, Best Use of Video in Online, Intel Online Personality of the Year. 

Abia astept sa ajung la Webstock, sa aflu pe pielea mea cum este atmosfera de acolo pe care toata lumea o descrie ca fiind perfecta si pentru a va putea povesti si voua ce se intampla la o adunarea a bloggerilor.


Webstock 2015 este organizat de Evensys si Vodafone Romania.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu