image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Leapsa draga...


De ani de zile nu am mai facut o leapsa si acest lucru nu s-a intamplat neaparat pentru ca nu mi se cerea sa scriu astfel de articole, ci pentru ca niciodata nu gaseam timpul necesar. Adevarul este ca tipul asta de postare mi-a lipsit destul de mult asa ca am aflat sa preiau si eu o leapsa de pe blogul Andreei Vraja, o persoana absolut geniala pe care am intalnit-o cu ocazia primului escape la care am participat.

Ea a lasat pe blogul ei un set de intrebari si eu trebuie sa aleg sa raspund la minimum 10 asa ca va las cu raspunsurile in continuare.

1. Ultima carte citita?
R. Ultima carte citita a fost Pandemonium de Lauren Oliver, carte pe care am asteptat-o cu un real interes un an de zile si pe care am gasit-o intr-una din zilele alea in care nimic nu merge bine intr-unul din anticariatele mele de suflet.

2. Citatul preferat?
R. "Fetito, trenul a sosit, a tras la peron. Incotro doresti sa mearga? Spre care dintre visurile tale?"(Octavian Paler- Viata pe un peron)

3. Preferi sa te uiti la un film sau optezi pentru un serial?
R. Ei bine, intrebarea asta mie mi-a dat putin de gandit. Iubesc atat filmele cat si serialele in egala masura. Iubesc filmele, mi se pare genial mai ales faptul ca nu dureaza la infinit, adica daca ma apuc acum de un film stiu ca in cel mult 2 ore o sa il termin si ma pot apuca de invatat( eventual). Cu serialele e mult mai greu. Obisnuiesc sa vad MULTE seriale, cred ca le-am vazut pe majoritatea celor despre care toata lumea vorbeste, iar atunci cand ma apuc de un serial se pot intampla doua lucruri: ori ma uit la 15 episoade pe zi, uit sa dorm, mananc in fata laptopului si dupa ce il termin imi vine sa il mai vad o data sau, varianta a doua, astept cu sufletul la gura cate un episod pe saptamana( nu imi place deloc varianta asta).

4. Cea mai frumoasa vacanta si unde?
R. Aici e cam greu pentru ca sunt o impatimita a vacantelor, a calatoriilor asa ca majoritatea locurilor pe unde am fost au fost speciale insa da, exista unele care mi se par de-a dreptul superbe: cele care incep din Italia! Anul trecut am facut un traseu spectaculos plecand din Italia si ajungand in Barcelona iar anul asta am plecat din centrul Italiei si am ajuns la Napoli si in alte orasele de la mare, asa ca imi este greu sa aleg intre aceste doua excursii.

5. Un cantec preferat, care te obsedeaza si de care nu poti scapa?
R. Aici nu pot da un raspuns pentru ca am zeci de melodii care imi incalzesc inima, melodii care imi sunt stampilate undeva in creier si pe care le fredonez in fiecare minutel. Dar va pot spune ca la un moment dat eram obsedata de melodia The man who can't be moved al celor de la The Script.

6. Ce oras ati dori sa vizitati in viitorul apropiat?
R. Cu siguranta Clujul.

7. Ce ati schimba sau ati imbunatati la blogul vostru?
R. Consider ca intotdeauna e loc de mai bine asa ca mi-as dori ca schimbarea sa inceapa de la mine, mi-as dori sa gasesc mai mult timp pentru a scrie pe blog, sa nu ma mai las distrasa de alte lucruri si sa scap momente importante care ar putea fi povestite pe blog.

8. Ai vreo fobie?
R. Mi-e groaza de inaltimi. Nu ma deranjeaza neaparat ideea de a sta la un etaj superior al blocului ci momentul in care trebuie sa urc undeva si vad cat de lung este drumul pana jos.

9. Daca ar fi sa inveti o limba straina, care ar fi aceea?
R. Am avut o tentativa de a invata Japoneza acum ceva ani, dar nu s-a materializat in nimic concret, deci as mai incerca o data cu aceasta limba.

10. Ce sfat ti-ai dat tie insusi, celui de la 16 ani?
R. Obisnuiesc ca in fiecare an sa scriu un fel de scrisorica pentru mine cea de acum cativa ani pe blog, asa ca intrebarea asta imi place in mod expres. Mi-as spune sa incerc sa deschid ochii. Sa nu cred ca oamenii de langa mine vor ramane acolo pentru o eternitate, sa nu mai iert asa usor, sa ma concentrez pe mine si sa nu ma mai uit in spate, viitorul este tinta.

11. Daca ar fi sa multumesti unui om din viata ta, care ar fi acela?
R. Le multumesc in sinea mea tuturor oamenilor care candva au insemnat ceva. Consider ca toti oamenii care au trecut prin viata mea m-au invatat ceva, fie bine fie rau si poate daca ei nu ar fi existat nu as fi ajuns cine sunt acum.

12. De unde s-au inspirat parintii tai cand ti-au ales numele?
R. Ei bine, numele meu nu este atat de unic, adica cred ca il poarta jumatate din populatia feminina a Romaniei, deci ideea de Andreea a fost mai mult a nasilor. Iar mama a vrut neaparat sa ma cheme si Nicoleta, exact ca pe ea, chestie care mi se pare absolut geniala.

13. Care este primul lucru pe care il remarci la o persoana?
R. Modul in care se comporta. Am invatat in ultimii ani sa nu mai judec o persoana dupa aparente, asa ca atunci cand intalnesc pe cineva nou il las sa mi se prezinte fix asa cum este el.

14. Care este parfumul vostru preferat?
R. Iubesc orice miroase a portocale.

15. Ce aveti in geanta in acest moment?
R. Avand in vedere ca nu sunt acsa, ci in vacanta in Italia, geanta mea nu contine prea multe lucruri. daca eram in Romania ea ar fi fost burdusita cu o mie de chestii aiurea( colegele de la facultate stiu asta). Sa incepem, in geanta mea se afla urmatoarele: suportul de la ochelarii de soare( niciodata nu  pun ochelarii la loc), un ruj, portofelul,plasturi, servetele, pastilele de alergii fara de care nu pot sa parasesc casa, un mot de par, si o piatra albastra gasita in timpul excursiei pe Costiera Amalfitana.

16. Piesa vestimentara favorita vara aceasta. Ce ati purtat cel mai des?
R. Pantalonii mei scurti. I-am adorat din toate punctele de vedere inca din ziua in care i-am luat.

17. De ce blog? De cat timp?
R. Blog de aproximativ 6 ani. De ce? A inceputca o gluma, nu ma tineam de absolut niciun lucru pe care il incepeam si m-am gandit ca ar fi dragut sa ii dau o sansa acestei platforme. Mi-am dat repede seama totusi ca gluma mea nu mai era o gluma, mi-am dat seama ca blogul a devenit un fel de a doua casa.

18. Ce site urmaresti constant?
R. Mi-e greu sa las un link pentru ca nu urmaresc doar un site,obisnuiesc sa citesc absolut tot ce imi trece prin fata ochilor. Cel mai mult citesc site-uri care au ca subiect principal cartile sau filmele.

19. Mai tii minte care a fost primul tau id de mess?
R. Bineinteles, mai ales ca dupa ani intregi in care a mers, mi-a fost blocat si nici pana in ziua de astazi nu stiu de ce "andruscamihaila".

20. Produsul cosmetic preferat
R. Eye liner-ul cu siguranta! Fara el zilele mele sunt mult mai monotone.

Se pare ca am raspuns la mult mai multe intrebari asa ca asta inseamna ca mi-a placutcu adevarat sa fac aceasta leapsa. Ii multumesc Andreei pentru invitatia pe care mi-a lansat-o si acum va spun si eu voua sa va apucati de aceasta leapsa cu rugamintea de a imi lasa un link aici sau pe facebook cand terminati pentru ca imi place cu adevarat sa va citesc raspunsurile. Intrebarile sunt exact cele 20 la care am raspuns eu. Mult spor la leapsa!

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Merci frumos de preluare.

    Cat despre Id-urile de mess... eu m-am pierdut conturile Yahoo dupa ce nu am mai intrat pe ele o buna perioada de timp pe ele.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am mentionat si eu aici http://buburuzabia.blogspot.ro/2015/08/premiul-liebster-descopera-bloguri-noi.html, daca mai ai chef de raspuns la intrebari :))

    RăspundețiȘtergere