image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Incaltaminte de vara


Nu am fost intotdeauna o impatimita a cumparaturilor in ceea ce priveste pantofii. Atunci cand eram mica imi era foarte greu sa gasesc incaltamintea potrivita pentru mine si din pacate am crescut cu impresia ca eu am o problema si ca niciodata nu voi gasi incaltamintea perfecta pentru mine. Da, aceasta gandire a fost destul de gresita, dar atunci cand esti mic si vezi ca absolut niciun numar existent in magazin nu iti este bun iti dai seama ca exista o problema.

Timpul a trecut si am inceput sa realizez ca problema nu era la mine ci la perioada in care traiam. Anii 2000 nu au fost unii neaparat infloritori pentru orasul meu natal, existau putine magazine si marfa era aceeasi in fiecare dintre ele. Am realizat in timp ca incaltamintea este extrem de importanta in viata unei femei si ca ea este cea care da un strop de finete fiecarei tinute. Dar acest lucru nu l-am constientizat decat in timp, cautand si documentandu-ma, fiind obligata sa caut incaltamintea potrivita pentru anumite evenimente importante la care am participat de-a lungul timpului.

Peste site-ul celor de la ShopAmor.ro am dat din intamplare, intr-una din zilele acestea de vara caniculare cand stateam si cautam pe internet lucruri random. Am dat peste site-ul asta destul de usor, fiind unul destul de cunoscut de catre cei din cercul meu de prieteni( shame on me, am trait pana acum sub o piatra). Incaltamintea de vara pe care am gasit-o pe acest site mi s-a parut destul de interesanta mai ales daca privim din punctul de vedere al raportului calitate- pret. Sunt sigura ca pentru acelea dintre dumneavoastra care, la fel ca mine, ati considerat vreodata in viata dumneavoastra ca este greu sa gasiti pantofii potriviti, nu o sa fie nicio problema gasirea perechii potrivite chiar aici pe site.

Voi cum ati aflat de site-ul celor de la ShopAmor.ro? Ati comandat vreodata pantofi de pe acest site? Daca da, lasati-mi o poza in comentarii, as fi incantata sa vad gusturile cititoarelor mele.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu