image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Hitman: Agentul 47




Vă povesteam în postarea aceasta despre faptul că săptămâna asta a fost plină de filme. Ei bine, a venit momentul să vă spun câte ceva și despre cel de-al doilea film din maratonul( așa cum l-am numit eu) de săptămâna aceasta, și anume Hitman: Agentul 47.

Ați mers vreodată la o vizionare de filme spunând ”vai, abia aștept să văd filmul ăsta, am auzit numai lucrurile bune despre el”? Și eu, de foarte multe ori. Acum problema se pune dacă ați fost vreodată la un film despre care toată lumea vă spunea că nu o să vă placă. Cam așa am fost eu la Hitman. Auzisem destul de multe păreri despre acest film și chiar îmi era teamă că nu o să îmi placă, dar ce s-a întâmplat m-a șocat cu adevărat.

Filmul îl transpune pe cel care îl privește într-o lume în care asasinul perfect a fost creat iar creatorul, dâdu-și seama de pericolul în care se află a dispărut cu adevărat de pe fața pământului. Sinopsisul, așa cum este prezentat în film, mi s-a părut genial, consider că scenaristul a făcut o treabă de milioane pentru că m-a făcut cu adevărat să îmi doresc să văd ce se întâmplă în continuare, să aud povestea, să aflu de ce este în stare cu adevărat asasinul perfect.

Hitman: Agentul 47 mi-a depășit cu mult așteptările, nu sunt o persoană care să iubească filmele de acțiune, dar ideea ăstuia mi s-a părut perfectă. Momentul în care 47 a apărut în scenă ne-a lăsat pe toți cu gura căscată pentru că actorul a intrat foarte bine în pielea personajului reușind să înfățișeze exact ceea ce fusese descris la începutul filmului: un om fără teamă, fără regrete, care face orice pentru a își îndeplini misiunea.

Ce mi-a plăcut cu adevărat la acest film? Povestea, ideea din spatele tuturor împușcăturilor, faptul că mi-a captat atenția încât nu mi-am dat seama când a trecut timpul și faptul că nu a fost un film plin de clișee. M-am pus pentru o secundă în pielea Katyei și m-am întrebat: cum îți dai seama cine sunt băieții buni și cine sunt băieții răi? Ei bine, din filmul ăsta este foarte greu să îți dai seama de acest lucru.

Ce nu mi-a plăcut? Faptul că după ce am înțeles cu adevărat care erau intențiile lui 47 mi s-a părut mult mai uman. Da, aici poate sunt eu puțin ciudată, dar mi-ar fi plăcut destul de mult să îl văd în continuare doar ca pe un asasin și nimic mai mult.

Finalul este neașteptat și mă face să cred că în viitorul apropiat vom mai avea un alt film Hitman de văzut, dar până atunci vă spun să mergeți la cinema și să îl vedeți și voi pe 47 cu ochii voștri, pentru că o să fiți surprinși de cât de bun este filmul.

Filmul intră în cinema pe 28 august și este distribuit de OdeonCineplex.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu