image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ghidușii înainte de excursie

Dragile mele doamne, astăzi trebuie să vă povestesc cel mai amuzant lucru pe care l-am făcut în luna august: pregătirile pentru excursia mea în Italia.

Așteptam plecarea de două luni. eram atât de entuziastmată că în sfârșit plec, că în sfârșit am parte de puțină libertate că m-am apucat să îmi fac bagajul cu câteva zile mai devreme, știți doar cum este: dacă uitam ceva? Ei bine, cu toate știți că această lozincă nu merge și că de fiecare dată când plecăm de acasă uităm câte ceva. Poate fi rujul preferat, peria de păr( da am uitat-o într-o excursie și am fost destul de abătută două zile) sau chiar un lucru indispensabil. Întotdeauna uităm ceva și acest lucru ne stresează pe fiecare dintre noi.

Problema mea nu era neapărat faptul că uitam ceva acasă, pentru că făcusem câteva liste destul de bogate care cuprindeau majoritatea lucruriloe de care aș fi avut nevoie în excursie, ci faptul că tot făceam cumpărături și trebuia să despachetez, să pun lucrurile noi în bagaje și apoi să împachetez la loc.

Cu o zi înainte de plecare bagajul era făcut și eu eram destul de convinsă că alergătura s-a terminat, că totul este pus la punct și așteptam ca ziua să treacă și să mă văd în aeroport. Vreți să știți ce s-a întâmplat? Am mai plecat la o tură de shopping și am reușit să mai despachetez o dată bagajul. Spre seară eram absolut amuzată de mica mea escapadă și mă rugam să nu mai apară absolut nimic până când urma săa dorm. Credeți că s-a întâmplat așa? Am fost anunțată de o prietenă că a plasat o comandă genială la Elefant, o geantă de care m-am îndrăgostit pe loc. Așa că a trebuit să o comit până la capăt, am aruncat un ochi și pe site și m-am ales cu câteva elemente tare simpatice pe care eram tare dezamăgită că nu le puteam lua în excursie.

Voi faceți vreodată lucruri de genul acesta? Dacă da, cumpărați lucruri și de pe site-ul celor de la Elefant?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu