image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Feminitate

Sunt o feminista convinsa si de acest lucru cred ca v-am convins avand in vedere ca ocazional scriu astfel de articole. Iubesc faptul ca traiesc intr-o perioada in care femeia stie sa aiba grija de ea, dispune de toate mijloacele cu ajutorul carora sa se ingrijeasca corespunzator si ca, o femeie ingrijita, este apreciata, chiar daca nu este neaparat cea mai frumoasa femeie de pe planeta.

Am descoperit saloanele de infrumusetare acum cativa ani cand, din dorinta de a invata cum sa am mai mare grija de mine, am fost trimisa in anumite locuri pentru a invata ce inseamna cu adevarat sa ai grija de tine. Un pensat ingrijit si o manichiura perfecta te pot duce departe, mai ales in aceasta perioada in care frumusetea conteaza. Cu toate ca nu ne palce neaparat acest lucru trebuie sa fim sinceri cu noi: intotdeauna omul se uita prima data la tine, la primul contact conteaza aparentele si abia apoi esenta. Ideea este ca in adolescenta am invatat destul de multe lucruri despre infrumusetare, dar niciodata nu stii suficiente lucruri despre un anumit subiect asa ca atunci cand am auzit ca prietenele mele vorbesc despre SimoneBeautyCenter am fost tare curioasa sa vad cu ce se ocupa acest loc.

Despre SimoneBeautyCenter am aflat foarte multe informatii utile de pe site-ul lor( avand in vedere ca sunt un soricel al internetului nu era greu sa va dati seama ca aici am cautat pentru prima data informatii). Ideea principala este ca acest salon  ofera o gama variata de servicii de care majoritatea femeilor s-ar bucura cu siguranta. Am auzit multe pareri buen despre acest salon si m-am gandit ca intr-o buna zi voi merge si eu acolo si voi incerca unul dintre serviciile lor, mai ales ca din punct de vedere al tarifelor nu este chiar cel mai piperat loc din Univers.

Dragile mele, trebuie sa stim sa avem grija de noi, sa fim frumoase, sa ne simtim bine in pielea noastra si cei de la SimoneBeautyCenter sunt convinsi ca ne pot face sa radiem de fericire in fiecare zi.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu