image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Evenimente Bucureștene



Toți cei care mă citiți de mai mult timp mă știți ca fiind o pasionată de nou.  Iubesc ideea de a mă implica în cât mai multe activități posibile așa că momentul în care m-am mutat la București a fost unul foarte fericit pentru mine pentru că mi-am dat seama că din punct de vedere al ”noului” voi avea multe lucruri de experimentat.

Am făcut prima dată cunoștință cu site-ul celor de la Zilesinopti din întâmplare. Stăteam pe net în încercarea de a încerca să îmi programez cât mai multe activități și am dat pur și simplu peste el. În acel moment nu i-am înțeles foarte bine utilitatea, din păcate, așa că după câteva click-uri am ales să îmi continui ”navigarea” și să găsesc alte lucruri de făcut. Când mi-am dat seama că acest site este extrem de util? În momentul în care vremea rece a venit și Bucureștiul nu mai părea la fel de atrăgător. Străzile erau goale, parcurile cu toate că erau îmbrăcate în culori de poveste nu mai păreau la fel de îmbietoare iar frigul nu te lăsa să petreci prea mult timp departe de un loc călduț.

Atunci am revenit pe site-ul celor de la Zilesinopti și am început o căutare amănunțită a evenimentelor ce urmau să aibă loc ”înăuntru”, evenimente la care nu m-aș fi gândit până în acel moment.

Am avut un mare noroc cu acest site pentru că altfel iarna mea ar fi fost destul de monotonă, mai ales având în vedere că prietenii mei obișnuiau să petreacă acele lungi zile friguroase în casă bând ciocolată caldă. Cu ajutorul acestui mic prieten al nostru am putut sta împreună la filme, la piese de teatru și nici nu am simțit când a trecut iarna.

Având în vedere că acest anotimp deloc simpatic se apropie m-am decis să răsfoiesc iarăși paginile virtuale ale site-ului și am găsit o grămadă de evenimente la care mi-aș dori să ajung și sunt convinsă că și voi ați vrea.

La ce evenimente participați săptămânile acestea? Lasați-mi un comentariu și, cine știe, poate ne întâlnim pe acolo.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu