image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre cum m-am apucat de scris



Eu.

Asta a fost primul cuvant pe care l-am spus. Nu "mama" sau "tata". In vremea aia eram constienta doar de prezenta mea, eram un fel de mic Dumnezeu al propriului Univers.

Am spus "eu" si am inceput sa imi numar degetele de la maini. Unul dintre ele era murdarit cu pix. Ciudat, abia ma nascusem si aveam impregnata cerneala pe piele. Mi-am dat seama ca acel "eu" a fost primul si singurul spus vreodata. Am realizat ca Universul meu trebuie creat, ca in acel moment nu era nimic altceva decat o bucata de materie abstracta, un gand ce nu exista in realitate.

A doua zi am luat un creion in mana si nu l-am mai lasat jos. Atunci am aflat de "mama", "tata" si alte cuvinte si  am uitat de mine. Din ziua aia am avut mereu cerneala pe degete, voit sau nu si am inceput sa pun temelii, durabile sau nu, unor povesti in care singurul personaj care lipsea era cel ce le scria. 

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu