image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Debaraua buclucasa


De cand m-am mutat in Bucuresti( aproape un an, nu pot sa cred ca a trecut timpul atat de repede) am inceput sa adun tot felul de produse iar baia mea arata ca raionul unui magazin. Acest lucru s-a intamplat la inceput, pana sa imi dau seama ca am nevoie de un loc special amenajat pentru a depozita toate produsele noi, inainte de a le desface.

Cu toate ca stam intr-un apartament destul de spatios nu reuseam sa gasesc locul perfect pentru toate produsele pe care eu si Andrei le aveam nedesfacute. Intr-una din zile ne-a picat fisa si ne-am apucat sa aranjam un loc in debara. Toate bune si frumoase, timpul a trecut, produsele au disparut, au aparut altele noi, iar noi eram tare incantati de locul nostru.

Am inceput sa scriu acest articol pentru a va povesti despre cum am ramas eu cu o tona de periute de dinti in debara. 

Fiind o impatimita a cumparaturilor, din cand in cand mai dau o raita pe site-urile pe care le iubesc. Asa am ajuns intr-o zi pe site-ul celor de la Philips, in cautarea a nimic special, dar dorind sa scap de plictiseala unei zile de vacanta. Zis si facut. In timp ce navigam pe site ghiciti de ce am dat.De periutele lor de dinti electrice de care m-am indragostit pe loc. Trebuie sa va spun ca nu mai folosisem pana atunci o periuta de dinti electrica, dar am mizat ca este un aparat super tare si acum astept sa imi vina comanda. 

Acum, in asteptarea pachetului buclucas am dat iama in debara si mi-am dat seama ca mai aveam o groaza de periute de dinti nefolosite care ma asteptau. Se pare ca o sa raman cu ele in debara si cu o periuta noua electrica in baie. Lucky me.

Intrati si voi pe site-ul celor de la Philips pentru a va comanda o noua periuta electrica.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu