image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De unde ne cumpărăm mobilă

De fiecare dată când una dintre prietenele mele se mută din casa părintească retrăiesc primele zile în care m-am mutat și eu. Îmi aduc aminte că în acea perioadă eram destul de îngrozită de ideea de nou, faptul că mă mutam într-un apartament nou, într-un oraș nou și mai începeam și facultatea( mediu total necunoscut, cu oameni despre care nu știam nimic) era destul de îngrozitor pentru mine.

Prima dată când am intrat în apartamentul care urma să ne fie casă atât mie cât și lui Andrei nu știam la ce să ne așteptăm. Fiecare dintre noi avea cerințe destul de precise despre cum voiam să arate locul unde urma să ne petrecem următorii ani așa că ziua în care ne-am întâlnit pentru prima dată cu proprietarii a fost una destul de stresantă pentru noi.

Voiam spațiu, aveam nevoie mai ales având în vedere că sunt femeie și am nevoie de mult loc pentru hainele mele, dar cel mai important aspect al noului nostru apartament avea să fie mobila. Sunt alergică la orice fel de praf, la mucegai și la multe alte lucruri așa că ideea de a sta într-un apartament cu mobilă veche nu era o opțiune pentru mine.

Am intrat în apartament și pe fața mea sunt sigură că a putut fi zărit un zâmbet cât mine de mare. Mobila era absolut nouă( proprietarii anunțându-ne că era cumpărată de câteva săptămâni) iar spațiu aveam suficient pentru a aduce înăuntru toate lucrurile pe care voiam să le ținem aproape de noi. Apartamentul a fost închiriat în doi timpi și trei mișcări, mai mult timp durând conversațiile mărunte pe care le-am avut cu proprietarii decât achiziționarea propriu zisă.

De atunci, de fiecare dată când aud cum câte o prietenă se pune pe căutat apartamente îi spun mereu să încerce să găsească locurile cu mobilă de bună calitate și mai ales nouă pentru că acele locuri sunt cele în care fiecare dintre noi se vor simți ca acasă.

Sunt curioasă dacă voi ați dat până acum peste site-ul celor de la Staer, și dacă da, cum vi se pare  mobila pe care aceștia o pun spre vânzare?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu