image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Curatenia inaintea mutarii

Anul trecut pe vremea asta ma mutam in noua mea casuta, departe de parinti si orasul natal, luam totul de la zero si toata experienta avea sa fie una extrem de benefica cu toate ca eu eram tare speriata de ceea ce avea sa urmeze. Acum, stau linistita in canapea stiind ca aceasta casuta nu mai e noua, stiind cat de calduroasa este iarna si cat de friguroasa vara, stiind fiecare coltisor al ei si fiecare ascunzis. Sunt o norocoasa as putea spune pentru ca am reusit sa gasesc apartamentul ideal, chiar in momentul in care nu ma gandeam ca asa ceva mai exista. Cu toate ca eu raman aici cunosc o multime de persoane care o iau acum de la zero, care trebuie sa faca curatenia de casa noua si care nu stiu de unde sa inceapa.

Pentru ca tot vorbeam de curatenie, trebuie sa va povestesc despre  o discutie la care am asistat acum cateva zile. Eram in mijlocul de transport in comun si in fata mea doua femei vorbeau una cu cealalta despre faptul ca ginerele si fata uneia dintre ele urmau sa se mute in chirie. Totul fusese perfect pana in momentul in care cei doi au ajuns in apartament si si-au dat seama ca acesta necesita o curatenie zadravana as putea spune "ca la mama acasa". Cei doi s-au apucat de treaba problema era ca serviciile lor nu le-au permis sa faca totul exact asa cum isi propusesera si nu stiau cum sa iasa din impas.

Norocul lor a venit din partea unei prietene de-a fetei care, proaspat casatorita, se mutase intr-un apartament nou si a intampinata ceeasi problema. I s-a recomandat firma vortex-cleaning iar proaspata noastra mireasa nici nu a stat sa se gandeasca, a facut o programare si totul a decurs absolut perfect. Femeia era tare incantata, copiii ei puteau sa se bucure de o casa curata, linistita, de un cuibusor absolut minunat in care un viitor copil ar putea creste.

Ce am invatat eu de aici? Ca o curatenie buna nu trebuie sa fie neaparat scumpa si ca, daca aveti si voi nevoie de un astfel de serviciu, trebuie sa intrati pe site-ul celor de la Vortex-cleaning si sa vedeti ofertele acestora.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu