image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cu fierul de calcat in calatorie



Cititorii mei fideli stiu ca sunt o impatimita a calatoriilor. Iubesc ideea de a pleca din Bucuresti, de a colinda tara( si nu numai) in lung si in lat, de a face poze, de a crea amintiri cu persoane dragi.

Avand in vedere ca vara asta a fost una destul de plina pentru mine, atat eu cat si Andrei am decis ca trebuie sa ne luam o mica vacanta, sa facem o escapada undeva departe de caldura din Bucuresti, intr-un loc pe care amandoi voiam de foarte mult timp sa ajungem: in Sibiu.

Avand in vedere ca sunt femeie va imaginati ca bagajul meu a avut dimensiuni colosale, mai ales datorita faptului ca am plecat cu masina persoanala si am avut suficient loc pentru a depozita absolut TOT ceea ce voiam inportbagaj. Zis si facut, cu o seara inainte sa plecam aproape toate lucrurile erau puse la punct, mai lipseau doar cateva lucruri care aveau sa isi gaseasca locul in bagaj a doua zi dimineata. 

Am stat relaxati in acea seara, asteptand ziua plecarii care a venit mai repede decat ne asteptam. In toata graba noastra am plecat de acasa fara un lucru care pentru mine este esential in mod normal: fierul de calcat. Nu vreti sa stiti ca momentul in care mi-am dat seama ca nu am cu ce sa imi calc hainele a fost unul catastrofal, mai ales ca majoritatea bluzelor mele se sifoneaza chiar daca stau pe umeras. Mi-a parut tare rau mai ales din cauza faptului ca mai mereu ne asiguram ca avem si un astfel de aparat la noi si aveam loc suficient pentru a il depozita.

Norocul nostru a fost ca la cazare am avut un astfel de aparat si am putut sta linistiti pe toata perioada vacantei, iar hainele au aratat impecabil in toate pozele pe care le-am facut.

Daca vreti sa va achizitionati si voi un fier de calcat eu zic sa dati o fuga pe site-ul celor de la Philips si sa va alegeti unul dintre multele modele pe care ei le au acolo.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu