image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Casa din visul meu


Acum vreo trei zile am avut un vis tare simpatic. Se facea ca primeam o casa, nu stiu sa va zic de unde, cert este ca urma sa fie a mea daca indeplineam o sarcina foarte simpla: trebuia sa decorez sufrageria exact asa cum imi placea mie.

La inceput am fost destul de sceptica, nu intelegeam de ce mi-ar da mie cineva o casa asa simplu, dar visul a continuat de la sine si pe nepusa masa m-am apucat de decorat. Ceea ce mi s-a parut foarte amuzant a fost faptul ca incepusem sa comand piese de mobilier de pe site-ul celor de la Elvila. Se pare ca pana si in somn capul meu tot la internet si la cumparaturi sta. Alesesem cateva obiecte esentiale pentru o sufragerie: o canapea, cateva fotolii si o masa tare draguta de care efectiv m-am indragostit iar cand m-am trezit eram tare dezamagita ca nu o pot avea.

Ca sa va zic sincer, sufrageria arata destul de bine doar ca oamenii care imi dadeau casa nu erau suficient de multumiti, imi tot repetau faptul ca trebuie sa aranjez acea sufragerie pentru a ma reprezenta pe mine. Si asta am facut in continuare.

Munceam de zor in vis, zugraveam peretii, aranjam obiectele mari de mobilier in toate pozitiile pentru a o descoperi pe cea mai buna si asezam rame foto si lumanari parfumate pe fiecare pervaz. Era o nebunie de culori in visul meu si ma distram cu adevarat, nu simteam oboseala si asta era cea mai buna parte.

Chiar in momentul in care casa trebuia sa imi fie data m-am trezit. Ei bine, acea trezire a fost cea mai urata din toata viata mea. Eram atat de dezamagita incat am stiut ca trebuie sa schimb ceva in viata mea si asa am si facut. Am dat drumul laptopului si am intrat pe site-ul celor de la Elvila. M-am apucat de cautat masute ca acea din visul meu si chiar daca nu am gasit-o intocmai pe aceea am reusit sa dau de cateva modele care mi-au ramas in cap. Prevad ca o sa ma apuc de curatenia de toamna in curand.

Voi ce parere aveti despre acest site? Care este obiectul de mobila preferat de pe site-ul lor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu