image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cadouri personalizate


In fiecare vara ma consider o norocoasa. Vreti sa stiti de ce? pentru ca majoritatea( nu toti) prietenilor mei sunt nascuti oricand numai vara nu, deci in fiecare vara pot sta linistita pentru ca nu trebuie sa iau zilnic cate un cadou pentru cei dragi.

Despre faptul ca imi place sa cumpar cadouri v-am mai povestit de cateva ori, problema apare atunci cand eu efectiv nu stiu ce cadou sa ofer unor anumite persoane si ma trezesc cu cateva zile inainte de aniversarea lor fara un cadou adevarat in maini. Urasc momentele acelea in care sunt pe ultima suta de metri si eu efectiv nu stiu cum sa cumpar mai repede un cadou mai ales din cauza faptului ca atunci cand esti grabit risti sa achizitionezi lucruri aiurea, care sa nu se potriveasca absolut deloc cu cerintele persoanei pentru ca te straduiesti sa alegi cadoul.

Trebuie sa recunosc ca de obicei prefer sa cumpar cadourile din timp si sa stau sa ma gandesc la alegerea mea timp indelungat in tihna. Imi place sa cer parerea altora, iubesc sa fac cadouri cu cap iar atunci cand acest lucru nu este posibil ma simt destul de frustrata.

Acum ca a venit toamna trebuie sa ma reapuc de cautat cadouri pentru persoanele dragi si va spun sincer ca momentan nu am nicio idee. Nu stiu de unde sa incep, nu stiu ce anume as putea cumpara unor oameni pe care ii cunosc de un deceniu si le-am cumparat absolut toate cadourile posibile si imposibile asa ca sunt sigura ca o sa am o toamna foarte interesanta din acest punct de vedere.

Daca si voi sunteti in aceeasi situatie ca mine va spun sa intrati pe site-ul celor de la Promotion si sa incercati sa alegeti cadouri personalizate pentru prietenii vostri, sunt sigura ca niciodata nu o sa dam gresi cu un astfel de cadou.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu