image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Biciclete pentru zile de toamna

V-am povestit in nenumarate randuri de faptul ca nu stiu sa merg pe bicicleta cu toate ca intotdeauna mi-am dorit sa invat. Trebuie sa mentionez ca scriu acest articol pentru ca in ultimele 2 luni am vazut sute de biciclisti pedaland prin fata blocului, prin parcuri, chiar si prin Italia unde mi-am petrecut vacanta de vara, deci m-am simtit minoritara in majoritatea timpului.

De cateva luni tot spun ca ma apuc de pedalat. De fapt, ca ma apuc sa invat sa pedalez pentru ca sunt sigura ca daca m-as pune in saua unei biciclete fix in aceasta clipa as pica pe partea cealalta( cu siguranta ar fi o imagine tare amuzanta pentru oamenii din jurul meu). Imi tot propun sa ma apuc de invatat cum se merge pe bicicleta, ma straduiesc de ceva timp sa prind in mana o astfel de "masinarie" pe doua roti si sa ma urc pe ea, sa vad ce se intampla. De ce nu ma apuc o data de invatat? Pentru ca, desi eu am toata dorinta de a face acest lucru, intotdeauna intervine ce.

Cand m-am intors din excursie voiam neaparat sa ma apuc de invatat, dar am reusit sa racesc asa ca toata vointa mea s-a dus pe apa sambetei si acum inca sunt in recuperare, deci nu se poate discuta despre a face sporturi solicintante( nu de altceva, dar as ramane fara aer).

Ideea articolului este ca acum vreo doua zile mi-am vazut una dintre verisoare mergand pe o trotineta si ma apucat nostalgia, ideea ca inca nu stiu sa merg pe o bicileta ma dispera iar faptul ca preturile celor de la Biciclop sunt atat de ok in ceea ce priveste raportul calitate pret ma face sa imi doresc sa invat aceasta "arta"de cinci ori mai repede.

Voi ati reusit sa invatati vara asta sa mergeti cu bicicleta?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu