image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Animalele mele de casă



Dacă v-aș spune că iubesc animalele nu cred că ați înțelege cât de atrasă sunt eu de micile creaturi pe care majoritatea dintre noi le ținem în apartament.

Atunci când eram mică eram un copil tare bolnăvicios și, din cauza faptului că făceam injecții zilnic, părinții mei s-au decis să îmi cumpere niște animăluțe, doar doar mă mai opresc și eu din plâns și nu o mai iau razna atunci când o văd pe ”tanti cu injecția” că ajunge la noi în casă. Am avut în acea perioadă doi iepurași, pe Micky și pe Picky și, sinceră să fiu, nu îmi amintesc foarte multe lucruri din timpul petrecut împreună. Știu doar că cei doi erau negri și îi iubeam tare mult.

Timpul a trecut și cei doi iepurași nu au mai putut fi ținuți în apartament așa că i-am dus la țară imediat ce m-am convins că cei doi urmau să fie bine hrăniți si îngrijiți de bunicii mei.

Cu toate că nu mai aveam animale în apartament eram tare fericită de fiecare dată când mergeam vara la țară( pentru că acolo îmi petreceam întreaga vacanță) și aveam posibilitatea de a mă juca cu întreaga curte. Trebuie să menționez că toate animăluțele erau prietenele mele și abia așteptam să cresc mai mare pentru a putea să am și mai mare grijă de vietățile din ogradă.

Am mai avut un animăluț în casă, cel mai simpatic peruș posibil, un adevărat prieten pentru mine timp de vreo 6 ani. Din păcate după acest timp petrecut împreună, Coco a murit și țin minte ca din acel moment părinții mei au decis să nu mai creștem animăluțe în casă. De ce? pentru că mă atașasem de el, pentru că întreaga familie i-a dus dorul și pentru că știam că niciun animăluț nu ar putea să îl înlocuiască pe Coco.

Acum, dacă aș vrea să îmi iau un alt animăluț sunt sigură că aș merge cu el mai des la veterinar, aș încerca să fiu mereu conștientă de probleme și necesitățile animăluțului meu.

Voi aveți un animal de companie? Dacă da, de câte ori mergeți cu el la veterinar?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu