image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Unde ne găsim un job?


Am ajuns într-un moment în viața mea în care toți oameni pe care îi întâlnesc la cafea, la metrou sau prin parc au aceeași problemă: eu unde mă angajez?

Mi se pare incredibil că timpul a trecut atât de repede, că am crescut în doi timpi și trei mișcări și că acum asta este grija noastră numărul unu, locul de unde să putem să scoatem chiria pe lunile ce urmează, banii de buzunar și de ce nu, banii pentru o escapadă la mare. 

Acum câteva zile, când căldura nu mă lăsa să ies din casă, una dintre prietenele mele a venit pe la mine și acompaniate de câte un pahar mare de limonadă ne-am pus pe vorbit. Adevărul este că mi se părea că atmosfera era puțin tensionată, dar am vrut să văd în ce direcție o ia discuția, să înțeleg ce se întâmplă cu prietena mea pentru ca mai apoi să vedem dacă există vreo soluție. După nici cinci minute ne-am văzut vorbind despre job-uri, despre cât de greu este să îți găsești un loc de muncă unde să mergi cu drag și despre cât de greu este pentru noi, ca studenți, să găsim job-ul perfect. Nu am putut să o contrazic, în zilele noastre este destul de greu să îți găsești un loc al tău, dar din fericire greu nu înseamnă neapărat și imposibil.

Am intrat pe site-ul celor de la Hipo și en-am pus pe treabă. Bineînțeles că primul lucru pe care l-am făcut a fost să scriem câte un CV, lucru pe care eu cel puțin î tot amânam pentru că mi se părea mult prea complicat de făcut. După ce CV-urile au fost gata ne-am pus pe treabă și mare ne-a fost uimirea în momentul în care ne-am dat seama că locuri de muncă există, dar că trebuie să știi și unde să le cauți. Am stat zeci de minute pe site, am aplicat în fiecare loc unde am crezut că ne-am putea potrivi și am zâmbit pe tot parcursul căutării.

La sfârșitul zilei cănile rămăseseră fără limonadă iar noi fără energie. Ne-am imaginat cât de frumos ar fi să începem să lucrăm în anumite locuri, cât de interesant sună unele job-uri și despre cât de bine ne vom simți când vom pleca la mare sau munte pe banii nostri. Dar până atunci noi tot așteptăm confirmarea de la locurile de muncă. Voi lucrați? Dacă da, ați folosit site-ul Hipo.ro pentru a vă găsi locul de muncă actual?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu