image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Un dormitor de vis


V-am povestit despre cat de mult imi plac amenajarile interioare de zeci de ori asa ca faptul ca astazi vreau sa va povestesc iarasi despre ceva ce se leaga de aceasta tema nu trebuie sa va minuneze. pur si simplu stand in canapea, murind de cald din cauza celor 30 de grade, mi-am dat seama ca nu v-am povestit niciodata despre camera mea, despre locul unde blogul s-a nascut, despre cum am amenajat eu cel mai apropiat loc al meu( a se citi apropiat sufleteste).

Am locuit in aceeasi camera timp de aproape 20 de ani si locul a suferit schimbari drastice de la an la an si de la varsta la varsta. Tin minte ca atunci cand eram mica toata camera era impanzita de jucarii. Papusi, plusuri, toate erau la mine in camera printre puzzele-uri, plastilina si creioane de colorat. Daca ma intrebati pe mine am crescut in cel mai confortabil mod posibil in acea camera, dar o data cu varsta se schimba si gusturile asa ca unele dintre jucarii au fost date afara( pastrate bine) pentru a face loc noilor "prieteni de joaca". Nu o sa va povestesc toate schimbarile pe care le-a suferit camera mea de-a lungul timpului, ci despre cea mai radicala dintre ele: schimbarea care a avut loc prin clasa a 10-a.

Ma saturasem de lucrurile vechi si, avand in vedere ca pe atunci biblioteca mea a inceput sa se mareasca, am decis ca trebuie sa fac o ordine totala pentru a avea grija ca toate lucrurile mele sa stea la locul lor, mai bine zis sa aiba un loc al lor pentru ca totul era cam ingramadit. In aceeasi perioada am schimbat perdelele cu unele prin care sa intre lumina mai bine, covorul a fost si el inlocuit iar usa de la intrare a fost tapetata cu tot felul de citate motivationale. Uneori imi e dor de coltisorul ala, de momentul cand ieseam din camera dimineata si zambeam din cauza vreunei fraze care imi sarea in ochi.

Apoi am tapetat peretii cu poze, am pus amintiri pe o plansa de pluta si multe lumanarele parfumate. Vreti sa stiti ce a iesit? Un loc unde ma simt bine, un loc al meu care tine ascunse intre pereti toate secretele pe care le-am avut vreodata.

Daca vreti si voi sa va redecorati camera intrati pe site-ul celor de la Retroboutique si alegeti-va de acolo obiectele care vi se potrivesc voua cel mai bine.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu