image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Surprizele Magic Mike XXL


Acum câteva zile vă povesteam despre cea mai fierbinte apariție a verii: Magic Mike XXL, dar am omis să vă spun despre surprizele pe care distribuitorii le-au pregătit.

Am intrat în sala de cinema și lumina s-a stins brusc. Cu toate că noi ne așteptam ca filmul să înceapă am fost luați prin surprindere de câțiva dansatori care au început să danseze pe nele dintre cele mai bune melodii folosite în filmul mai sus amintit. Vă las aici filmarea dansului de la Băneasa:


Ulterior am aflam că și alți oameni veniți la filme( altele decât Magic Mike XXL) au fost surprinși cu astfel de apariții. Deoarece momentul de dans a prins foarte bine la Băneasa, acesta s-a repetat și în ziua următoare la alte spectacole unde a rulat trailerul Magic Mike XXL. Astfel, mulți dintre cei prezenți în acea zi la Afi Cotroceni și Grand Cinema& More au fost martorii aceluiași spectacol fierbinte pe care l-am văzut și noi pe data de 16 iulie. În continuare vă las filmărilede pe data de 17 iulie

 



Aceste spectacole au fost o surpriză din partea Freeman Entertainment în parteneriat cu clubul BOA. Filmul Magic Mike XXL a avut premierea pe 17 iulie și rulează acum în cinematografele din toată țara.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. THIS FILM IS... JUST IS! :)) Am fost și eu la el și cred că n-am mai râs așa de... hehe! La un film, vreau să zic. Plus că, nici nu mai zic, stima de sine mi-a căzut la pământ când i-am văzut pe actorii ăia, dar, deh! A fost un film bun!

    RăspundețiȘtergere