image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Straluciri


Majoritatea dintre voi stiti ca sunt o impatimita a cititului asa ca orice cititor care se respecta trebuie sa aiba cateva tabieturi bine puse la punct. Va povesteam acum ceva timp de faptul ca atunci cand iau o carte in maini nu o mai las, in timpul liceului obisnuiam sa fac nopti albe doar pentru a termina o carte, pentru a ma simti mai aproape de persoanaje. Ei bine stiti care a fost problema cu cititul noaptea? Ochii mei au inceput sa nu mai fie la fel ca la inceput iar atunci cand am fost la doctor am fost mustruluita bine bine din cauza faptului ca nu aveam grija cu lumina.

Lumina este un aspect foarte important al unei case asa ca atunci cand esti ca si mine o cititoare ar trebui sa ai grija cu acest aspect. Eu obisnuiam sa citesc la lumina unei lampe mici pe care o atasam cartii, dar de cand mi-am dat seama ca mai rau faceam am inceput sa caut corpuri de iluminat care sa arate bine in camera si care sa imi ofere toata lumina de care am nevoie.

Trebuie sa recunosc ca nu a fost o munca deloc simpla. Sunt destul de nehotarata, imi doresc mereu ca lucrurile din jurul meu sa fie perfecte, sa fiu inconjurata doar de obiecte care sa ma reprezinte asa ca alegerea unui corp de iluminat a fost destul de anevoioasa. Norocul meu a fost momentul in care am dat de site-ul celor de la Retroboutique. Stiam de el de ceva vreme, dar niciodata nu ma gandisem sa caut pe el corpuri de iluminat, stiti ca asa se intampla: atunci cand ai nevoie de ceva, chiar daca stii de unde sa il achizitionezi, apare o ceata densa in fata ta si efectiv uiti pe ce lume esti. Cam asta s-a intamplat si cu mine, dar norocul meu a fost ca mi-am revenit rapid si ca m-am pus pe cautat pe site.

Am gasit exact ceea ce cautam, o lampa care m-a cucerit din prima si pe care abia astept sa o comand. Sunt curioasa daca voi ati cumparat vreodata ceva de pe site-ul celor de la Retroboutique si daca da, ce anume?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu