image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Sanatatea dentara



Am vorbit acum cateva zile despre sanatatea pe care multi dintre noi o neglijam din prea mult exces de zel, din cauza faptului ca avem impresia ca suntem de neinvins, avem impresia ca la varsta asta nimic nu ni se poate intampla, suntem un fel de super eroi ai generatiei noastre.orbeam

Vorbeam despre sanatatea fizica, despre felul in care trebuie sa avem grija de noi, dar nu am abordat in acea zi si sanatatea dentara, aceasta parte despre care majoritatea dintre noi uitam, pe care o neglijam pentru ca suntem prea fixati pe treburile de zi cu zi, pentru ca din cand in cand uitam sa avem grija de propria persoana.

M-am hotarat sa abordez acest subiect pe blog pentru ca de mult timp nu am mai vazut articole de acest tip. Atnci cand eram mica vedeam peste tot indemnuri cu "viziteaz-ti dentistul azi pentru a nu iti parea rau maine", dar de ceva timp acest tip de indrumari au disparut, atat din presa cat si din viata blogosferica.

Eu am urat intotdeauna mersul la dentist. Pana pe la varsta de 10 ani treceam de la un dentist la altul, niciodata nu eram multumita de unul anume asa ca mergeam din floare in floare incercand sa gasesc dentistul perfect pentru nevoile mele din acea perioada. Bineinteles ca pana la urma am gasit pe cineva, un doctor destul de batran, dar care m-a facut sa merg la dentist de placere. Tin minte ca din cand in cand eu eram cea care o ruga pe mama sa ma duca la el, era un adevarat deliciu sa ma urc pe acel scaun stiind ca el va avea grija de mine, de un copil destul de speriat.

Anii au trecut, batranelul a iesit la pensie iar eu mi-am gasit un alt dentist, o ruda la care la fel ma duc de drag, un doctor la care copiii merg nu de frica ci de placere.

Daca voi nu v-ati gasit un dentist personal pana acum va sugerez sa intrati pe site-ul celor de la Dentfix.ro si sa incercati sa gasiti doctorul perfect pentru voi.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu