image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Prima casa


Stiti care a fost si inca este cel mai mare vis al vietii mele? Sa am o casuta a mea. De cand ma stiut am constientizat faptul ca la un momentdat va trebui sa plec de acasa si mi-am imaginat in fel si chip modul in care ma voi muta intr-un loc nu neaparat departe de casa, dar intr-un loc unde sa pot beneficia de toate cele trebuincioase mie.

Inca de cand eram un copil mi-am dat seama ca acele case de papusi nu sunt doar o imaginatie aiurea, ci vise despre cum mi-as dori sa arate casa viselor mele. Am crescut si chiar daca ideea de a avea o casa mi-a ramas sadita in minte si inima( mai ales in inima) mi-am dat seama destul de brusc ca locuintele sunt destul de costisitoare si am realizat ca trebuie sa renunt la ideea de casa, de gradina si ca trebuie sa ma axez pe ideea de apartament.

Intotdeauna mi-am dorit( si inca imi doresc) un apartament cu 3 camere pentru ca atunci cand voi avea o familie as vrea cu adevarat ca una dintre camere sa fie in totalitate a copilului. Poate unii dintre voi nu se gandesc la lucruri de acest gen, dar eu imi dau seama in fiecare zi ca faptul ca am avut o camera a mea m-a ajutat in anumite momente, asa ca as vrea sa pot sa ii ofer si eu la randul meu un coltisor de intimitate viitorului meu copil.

Atunci cand am plecat de acasa si m-am mutat la Bucuresti stiam ca achizitionarea unei casa nu era o prioritate, dar faptul ca eu si Andrei ne-am mutat in chirie m-a facut sa ma gandesc si mai mult la viitorul meu apartaement. Faptul ca stam in chirie ne face sa discutam mereu despre cat de mult ne-ar place s afacem anumite schimbari pe care aici poate nu putem sa le facem.

Acum, cand copilaria a ramas in urma, dar visele sunt aceleasi, mi-am dat seama ca abia astept sa am locul meu ferit de ceilalti, un apartament care sa exprime exact ceea ce vreau eu sa exprime. Si daca sunt printre voi doritori de a achizitiona prima lor casuta, va spun sa intrati pe site-ul celor de la Banca Transilvania pentru a afla mai multe detalii despre programul Prima Casa.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu