image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pixels


Nu știu dacă v-am spus vreodată că în copilărie eram destul de obsedată de jocurile de tipul arcade  așa că ideea de a participa la vizionarea unui film care îl avea pe Pac-Man pe afiș nu a putu decât să mă încânte. M-am dus la vizionarea de presă a filmului Pixels fără a ști aproape nimic despre el, fără a vedea trailer-ul: știind doar că Adam Sandler este personajul principal și că afișul filmului este unul cu adevărat atrăgător.

Povestea pe care se bazează Pixels este una destul de ușor de înțeles: Pământul este atacat de o forță nemaiîntâlnită până în acel moment iar singurii oameni care pot să îl salveze sunt geniile jocurilor arcade din anii '80. Cele aproximativ 120 de minute ale filmului au trecut în zbor și nu am avut aproape deloc momente de respiro pentru că filmul m-a prins destul de bine în poveste.



În ultimul timp am văzut o mulțime de filme în care apare Adam Sandler și mă așteptam ca filmul să nu fie unul extraordinar, să se încadreze în lista filmelor de vară în timpul cărora să poți să mai verifici și telefonul. Trebuie să spun că acest lucru nu este adevărat iar jocul actoricesc al lui Sandler a fost unul destul de ok. Glumele( unele dintre ele extrem de bune) au fost spune fix la momentul potrivit iar idila dintre el și Violet( Michelle Monaghan) este de-a dreptul savuroasă. În plus, o poveste romantică care vă va amuza până în ultima clipă este cea a lui Ludlow( Josh Gad) și chiar vorbesc serios de acea ultimă clipă, pentru că cel mai amuzant moment din tot filmul este chiar la final.

O apariție în film este cea a lui Peter Dinkladge ce îl interpretează pe  Eddie, un personaj de-a dreptul savuros, care vă va face să râdeți cu gura până la urechi mai ales datorită actrițelor pe care le tot amintește.

Dacă trebuie să vorbim despre efectele vizuale, sinceră să fiu trebuie să spun cu mâna pe inimă că acestea au fost cu mult peste ceea ce mă așteptam. Pot spune că Pixels este primul film pe care îl văd în 3D și chiar înțeleg cu adevărat rostul 3D-ului. Să văd toate personajele din jocurile pe care le jucam acum mulți ani realizate la o scară atât de mare m-a lăsat fără cuvinte, fiecare dintre ele fiind create într-un mod absolut genial și aducându-mi aminte de cât de greu mi se părea atunci să câștigi un joc de Pac-Man, spre exemplu.



Un alt lucru care mi-a plăcut extrem de tare la film a fost linia melodică, aici găsindu-se câteva melodii pe ritmurile cărora nu ai cum să nu miști puțin din picior chiar și în sala de cinema.

Consider că Pixels este un film foarte bun care va fi pe placul celor care au copilărit cu jocuri de tip Super Mario sau Donkey Kong.

Filmul apare în România pe 24 iulie și este distribuit de InterCom Film.


Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. si eu am in plan sa merg la acest film <3 eu am vazut trailer-ul si mi s-a parut interesant :)

    RăspundețiȘtergere