image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Omul Furnică în România



Acum câteva minute am intrat în casă și pentru că mâine plec destul de devreme și nu o să am acces la blog câteva zile, am decis să vă spun de pe acum părerile mele despre Omul Furnică, film ce apare în cinematografe de mâine, 17 iulie.

Am mers la film fără să știu foarte multe detalii despre ce urma să vizionez. Știam, bineînțeles că este vorba despre o poveste sub condeiul Marvel, despre un nou super erou care reușea s ajungă la dimensiunile unei furnici și că urmă să îl văd 3D.

Ajunsă la film mi-am dat seama că Omul Furnică este unul dintre acele tipuri de filme la care trebuie să te duci știind cât mai puține lucruri despre el. Pentru mine a fost suficient să știu detaliile de mai sus și consider că dacă m-aș fi avântat să caut mai multe informații pe internet aș fi greșit.

Filmul prezintă viața lui Scott, un delicvent care iese din închisoare după o lungă perioadă de timp în care a fost închis din cauza unui așa zis jaf pe care l-a comis doar pentru a îi ajuta pe alții. Fiind îndepăratat de lângă fiica sa pe care o iubea nespus de mult și încurajat de noii lui prieteni se decide să dea un nou jaf care urma să îi asigure un trai decent. Ce se întâmplă în continuare? Să spunem doar că viața actorului nostru principal se schimbă complet pentru că devine Omul Furnică.



Să vă spun câteva lucruri care mi-au plăcut la acest film:

1. În primul rând ideea de aduce în cinema un nou personaj marca Marvel mi s-a părut genială. Fac parte din categoria oamenilor care au iubit personajele de benzi desenate așa că sunt de părere că apariția unui nou super erou nu are de ce să dăuneze.

2. Faptul că Scott este un fel de Robin Hood al vremurilor noastre: încerca să facă bine, dar asta nu înseamnă că jaful nu este ilegal. Cred că prin închiderea lui, regizorul a vrut în primul rând să arate faptul că un om se poate reabilita, dar în cazuri extreme recurge iarăși la ceea ce știa să facă cel mai bine.

3. Cu toate că filmul a fost destul de previzibil mi-a plăcut extrem de tare modul în care personajul s-a ” întors din morți” ca să spunem așa( nu vă dau mai multe informații, dacă vreți să aflați la ce mă refer trebuie să vedeți filmul chiar voi).



4. Fiți atenți la tanc! Scena mea preferată din film conține un tanc.

5. Pentru a fi siguri că vedeți absolut tot filmul nu vă ridicați în momentul în care intră genericul; mai stați câteva clipe pe scaun pentru a vă face o idee despre cum va continua acest film pentru că sunt mai mult ca sigură că Omul Furnică 2 o să apară în viitorul apropiat.

Pentru aceia dintre voi care vor să vadă Omul Furnică, acesta  intră în cinematografe pe 17 iulie și este distribuit de cei de la CineForum



Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Din persoanele cu care l-am vizionat, am fost singura careia chiar i-a placut :))

    RăspundețiȘtergere