image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Obsidian- Jennifer L. Armentrout


Știți vorba aia cu ” nu judeca o carte după copertă”? Ei bine, cineva ar trebui să mă facă să o aplic și eu pentru că iarăși m-am lăsat purtată de val atunci când am început să citesc Obsidian și atunci când am terminat am rămas mută de uimire.

Dar haide să o luăm cu începutul. Atunci când cei de la Editura Leda mi-au trimis această carte mă așteptam la multe lucruri. Nu știam mai nimic despre autoare, dar auzisem o mie de păreri împărțite despre această carte. Atunci când faci parte din comunitatea bloggerilor care fac recenzii este destul de greu să nu te lași poate puțin spoil-erit, dar de dată asta am avut noroc și lucrurile pe care le știam despre carte sunau cam așa: 
- Este bună acțiunea, dar nu-mi plac personajele
- God, îl iubesc pe Daemon

Și trebuie să recunosc că lista continua!

M-am apucat de Obsidian într-o zi de joi iar vineri seara cartea era terminată și același lucru l-aș putea spune și despre mine. Povestea este una destul de banală la început Katy se mută din însorita Florida într-un orășel unde nimic nu se întâmplă. Cu toate că această idee nu i se pare cea mai strălucită( cei care au citit cartea vor înțelege ironia acestui cuvânt) acceptă mutarea de dragul mamei ei și încearcă să se comporte ca o adolescentă normală cu vecinii ei. Dar ce faci atunci când unul dintre vecinii tăi, care este al naibii de drăguț, nu te suportă iar sora lui îți devine cea mai bună prietenă?

În prima jumătate a cărții este greu să înțelegem unde va apărea paranormalul iar atunci când acesta apare nu înțelegem mai nimic. Avem în fața ochilor niște creaturi noi, despre care nu am mai citit încă 50 de cărți, niște creaturi despre care nu știm ce să credem și niște inamici de-a dreptul ciudați. Asta face cartea și mai atractivă, ideea de nou, fapul că nu am mai dat nas în nas cu asemenea personaje până în acest moment.

Personajele mi s-au părut creionate destul de bine, un singur lucru aș putea spune că mi-a displăcut: schimbarea bruscă de atitudine a lui Daemon la sfârșitul cărții care ar fi putut să îi aducă pe cei doi împreună și orgoliul lui Katy care împiedică acest lucru.

Obsidian este o carte perfectă pentru vară, o carte care poate fi citită în doar câteva zile( maximum) și care te lasă împietrit în momentul în care îți dai seama că lumea creată de Jennifer L. Armentrout nu este ceea ce pare a fi.

I-am dat acestei cărți:

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu