image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Magic Mike XXL în România




Când m-am mutat la București mi-am promis mie că atât eu cât și blogul meu ne vom reinventa așa că am încercat din răsputeri să fac acest lucru și se pare că am și reușit. Astăzi deschid o nouă categorie pe blogul meu, încep să împărtășesc cu voi părerile mele despre ultimele filme apărute în cinematografele din România și cum nu se putea să încep decât cu un film fierbinte, voi începe cu Maggic Mike XXL.

Magic Mike XXL este continuarea filmului Magic Mike apărut în anul 2012. Filmul promite a fi cel mai fierbinte film al verii așa că era imposibil să îl ratez.

Pe scurt povestea este destul de ușor de înțeles: Mike se reunește cu trupa sa după aproximativ 3 ani în care a stat departe de scenă. Filmul prezintă călătoria lor până la Convenția Stripperilor din Myrtle Beach, pasiunile și aspirațiile de viitor, dar mai ales modul în care poți să o iei de la zero.

Cu o seară înainte de avanpremieră am vizionat Magic Mike și sinceră să fiu nu am fost foarte impresionată așa că de la Magic Mike XXL nu aveam foarte multe așteptări, dar se spune să nu spui hop până nu ai sărit gardul, așa că părerile mele despre cel de-al doilea film au fost total opuse.

Mi-a plăcut Magix Mike XXL și vă pot da câteva motive pentru care s-a întâmplat acest lucru:

1. Îl ador pe Channing Tatum cred că am văzut majoritatea filmelor în care el joacă și pot spune că este unul dintre actorii mei preferați. De fapt, sunt destul de sigură că nicio femeie nu are cum să nu îl placă, chiar dacă îl vede pentru prima dată așa că un film în care actorul joacă, dar și regizează este un adevărat deliciu cinematografic din punctul meu de vedere.



2. Iubesc muzica hip hop și dansurile așa că acest film mi-a ajuns direct la inimă. Au fost momente din film când efectiv nu puteai sta pe scaun, ai fi vrut și tu să intri în poveste, să dansezi puțin pe melodiile absolut geniale care compun soundtrack-ul filmului. În plus toți actorii sunt niste dansatori desăvârșiți așa că până și cele mai  amuzante scene de dans au fost impecabile.

3. Filmul are câteva momente în care efectiv nu te poți opri din râs! Nu am crezut niciodată că melodia I want it all that way interpretată de cei de la Backstreet Boys poate fi încorporată într-un moment atât de comic( trebuie să vă duceți și să vedeți filmul pentru a afla despre ce vorbesc!)


4. Față de primul film acesta a fost de zeci de ori mai bun cu toate că, așa cum am spus și mai sus, mulți dintre cei prezenți la vizionare erau sceptici în ceea ce privea acest film. Durata a fost perfectă, neexistând momente moarte, scene de umplutură.

5. Vă spuneam mai sus că iubesc muzica hip hop și dansurile, dar ceea ce poate mulți dintre voi uitați este că pentru a avea un spectacol complet nu trebuie să lipsească MC-ul și credeți-mă că nici din acest film nu a lipsit!

În concluzie pot afirma( exact așa cum scriam la BAC) că da, Magic Mike XXL este cel mai fierbinte film al verii, cu un soundtrack pe măsură, o distribuție care îți dă fiori și cu un Channing Tatum mai în formă ca niciodată.

Dacă vreți să vedeți și voi filmul înscrieți-vă la concursul activ pe blog pe care îl gasiți făcând click aici și puteți câștiga una din cele două invitații duble pentru a vedea dacă Mike și-a pierdut sau nu magia.

Magic Mike XXL intră în cinema din 17 iulie fiind distribuit de Freeman Entertainment!



Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Heeei! Filmul sună super - îmi plac filmele legate de dans așa că îl voi încerca în curând.
    Apropo, îmi place mult noul aspect al blogului! Am un concurs pe blog cu un voucher pe libris, dacă vrei să participi te aștept! :) http://readingmysticbooks-dap.blogspot.ro/2015/07/concurs-sponsorizat-de-librisro.html

    RăspundețiȘtergere