image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

La mulți ani, EmilCalinescu.eu!


Vinerea trecută, în timp ce mă întorceam dintr-o minunată excursie( despre care am scris aici) se făcea că Emil Călinescu punea o întrebare pe pagina lui de facebook: ce se sărbătorește pe 4 iulie? Îl știam pe Emil suficient de bine de pe blogurile lui încât să îmi dau seama că nu se referea la Ziua Americii așa că i-am dat răspunsul( amestecând puțin datele problemei) și el m-a invitat seara următoare( când blogul său www.EmilCalinescu.eu împlinea 3 ani) la o piesă de teatru la care era partener media.

A doua zi în jurul orei 8 ne aflam amândoi în La Bordei, un loc foarte simpatic din apropierea Afi-ului și așteptam ca Diana Giubernea să intre pe scenă și să ne încânte cu un joc actoricesc de excepție, așa cum ama flat la finalul serii. 

Ei bine, spectacolul mi-a plăcut la nebunie și, chiar dacă citisem câteva lucruri despre el, m-a surprins cu adevărat. Am râs destul de mult în acea seară iar faptul că piesa este adresată în primul rând femeilor( așa cum citisem pe blogul lui Emil) este adevărat.


Nu știu ce mi-a plăcut cel mai tare la acea seară: faptul că l-am întâlnit pe Emil în viața reală pentru prima dată, piesa de teatru și interpretarea Dianei Giubernea, vinul sau tortul de la final care era absolut delicios. De un singur lucru sunt sigură însă, că la următoarea aniversare a minunatului blog îmi doresc să văd o piesă de teatru la fel de frumoasă ca asta și să mănânc un tort la fel de bun sau, de ce nu, chiar mai bun decât cel de sâmbătă!

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Mai sunt si alte bloguri de aniversat. Urmatoarea aniversare: 29 noiembrie. Daca tii minte aceasta data s-ar putea sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere