image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Iluminari



Nu stiu cati dintre voi stiti ca pe langa multitudinea de lucruri pe care le ador, un loc important in aceasta ierarhie il au lucrurile care sclipesc. Da, ati citit bine, sunt ca o mica apsare atrasa in principal de fiecare lucru care straluceste, orice lucru care iese in evidenta.

Am intrat pe site-ul celor de la Atas.ro  dintr-o greseala, intr-o zi in care caldura nu ma lasa sa respir, cand nu puteam iesi afara si cand abia asteptam sa vina seara pentru a putea face ceva. In acea zi stateam pe internet, cu o limonada langa mine si asteptam, nici eu nu stiam ce, cert este ca navigam pe internet fara vre-un scop anume, incercam doar sa fac timpul sa treaca mai repede. Am gasit site-ul si am inceput sa ma "joc" pe el incercand sa fac timpul sa treaca si brusc mi-am dat seama cat de mult imi plac produsele lor.

Imi place lumina, cu toate ca sunt o pasare de noapte, iubesc tot ce luceste asa cum spuneam si mai devreme, pentru mine Soarele este cel mai interesant lucru creat vreodata. Am navigat ore intregi pe site incercand sa imi imaginez cum ar arata anumite corpuri de iluminat in casa mea.

In plus, tot pe site vedem zeci de poze ale unor camere de hotel, care sincera sa fiu, pe mine m-au facut sa ma gandesc la vacanta, la cat de frumos ar fi sa petrec acolo cateva zile, departe de lume, intr-o camera luxoasa unde sa ma simt ca in Paradis.

La sfarsitul cautarilor mi-am dat seama ca am notat cateva corpuri de iluminat care mi-au placut si pe care mi-as dori foarte mult sa le am la mine acasa cat mai repede cu putinta. 

Sunt curioasa daca voi ati intrat vreodata pe site-ul celor de la Atas.ro si daca da, ce anume v-a impresionat cel mai tare la acest site?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu