image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Human resources planning



Acum cateva zile mi-a fost sugerata o idee de articol, mi s-a spus sa vorbesc despre Human Resources Planning, un site de pe internet despre care pana in acel moment nu stiam prea multe lucruri.

Mi-e greu sa ies din zona mea de confort atunci cand scriu articole. pot scrie despre gadgeturi, moda, unghii si alte lucruri de acest gen. Va pot imparatasi din ideile mele, lucruri din calatorii, dar in ceea ce priveste acest gen de subiect sunt putin cam pe langa. Eram, mai bine zis, pentru ca avand in vedere ca am stat ceva timp pe site-ul celor de la HRP pot spune ca totul s-a mai luminat putin, ca nu mai este chiar atat de mult aceata in ceea ce priveste acest subiect.

Desi am in orasul natal o ruda care se ocupa de resursele umane intr-o firma, niciodata subiectul nu m-a intrigat prea tare. intotdeauna am crezut ca ideea asta de resurse umane este supraevaluata, ca oameni gasesti peste tot, dar de fapt nu pricepeam eu prea bine cu ce se mananca acest job. E adevarat, stiam ca se face o facultate pentru acest loc de munca, dar nimic mai mult asa ca sa navighez pe site-ul celor de la HRP mi-a deschis putin ochii, m-a facut sa imi dau seama ca un departament de resurse umane este necesar peste tot si ca daca acesta nu merge ca uns, avem o problema.

HRP se ocupa cu rezolvarea problemelor voastra, da ati auzit bine, ei va ofera consultanta si solutii complete in ceea ce priveste anumite probleme cu care firma voastra se confrunta in fiecare zi. Nu este asa ca e mult mai usor sa ai pe cineva care sa te ajute decat sa faci totul de unul singur?

Consider ca fiecare dintre voi care vrea sa afle cate ceva pe acest domeniu trebuie sa intre pe site-ul mai sus amintit si sa ceara consultanta. Sunt sigura ca rezolvarile la problemele voastre sunt doar la un click distanta.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu