image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Hainele pentru căldură

Vara a venit peste noi pe nesimțite. Abia mă obișnuisem cu ploile de primăvară, cu geaca mea de piele, cu blugii tăiați că am și fost nevoită să renunț la toate pentru a putea să fac față temperaturilor absolut inumane care au venit o dată cu 1 iunie. Nu mă înțelegeți greșit: iubesc căldura, iubesc pantalonii scurți și croft topurile. Ador platformele, plaja, limonadele reci servite la umba unei umbreluțe la o terasă. Iubesc ieșirile târzii, faptul că nu trebuie să car o geacă voluminoasă la mine doar pentru că s-ar putea ca afară să se răcorească. iubesc toate astea, dar temperaturile astea de peste 40 de grade m-au luat prin surprindere rău de tot.

Într-una din zilele trecute mi-am dat seama că dulapul meu arată ca prins într-o furtună și că trebuie să mă apuc imediat de o curățenie masivă, pentru că dacă nu, aș ajunge ca într-un din zile să nu am cu ce să mă îmbrac. Zis și făcut! În minutele următoare începusem deja să arunc fiecare obiect vestimentar pe care îl avem în dulap de colo colo și curând m-am trezit cu toate hainele pe podea. În acel moment trebuie să recunosc că mi se cam dusese tot cheful de a rearanja, căldura nu mă ajuta deloc, singurele lucruri care m-au făcut să mă pun serios pe treabă erau muzica de fundal și groaza de a nu avea iarăși cu ce să mă îmbrac.

O zi întreagă mi-a luat să repun totul în ordine și adevărul este că mi-ar fi luat și mai mult dacă păstram toate hainele. Din când în când le pun în niște sacoșe imense și le duc acasă pe acelea care nu sunt potrivite pentru sezon, pe acelea care nu mă mai reprezintă și pe acelea care din neatenție s-au infiltrat pete de ulei, pentru că atunci când la noi în casă se gătește, trebuie lăsate urme !

Ce fac după curățenia din șifonier când îmi dau seama că am rămas doar cu jumătate din haine? Mă pun pe cumpărături, pentru că am nevoie de relaxare, nu-i așa? Cât despre magazinele de unde vă puteți achiziționa obiecte vestimentare noi, răspunsul e simplu: Starshiners, magazin despre care v-am mai vorbit în nenumărate rânduri, magazin unde puteți găsi absolut orice obiect vestimentar aveți în minte.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu