image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Haine de vara

A venit vara, ne-am facut curat in garderoba si am dat afara toate hainele vechi, patate, care nu ne mai satisfaceau din punct de vedere vizual si am inceput sa cautam altele care sa ne faca sa ne simtim ca niste dive. Trebuie sa recunoasteti ca asa este, o data cu venirea unui nou anotimp noi, femeile, incepem sa o luam putin razna, vrem haine noi, care sa se preteze la locurile pe unde mergem, incaltaminte cat mai comoda si mai frumoasa si accesorii care sa ne puna in valoare cu adevarat.

Nu este un pacat sa faci cumparaturi asa cum nu este un pacat nici sa iti doresti sa fii frumoasa. Trebuie sa recunosc ca pentru mine vara este cel mai frumos anotimp, caldura, soare, plaja si haine de efect, haine care te fac sa te simti bine in pielea ta. Renuntam la gecile groase, la pulovarele in care ne pierdem cu totul iarna si ne apucam sa cautam prin magazine haine cat mai usoare, materiale cat mai comode si culori cat mai vibrante pentru a ne da o stare de spirit buna.

Tin minte ca dupa perioada mea de baietel, prima vara in care mi-am dat seama ca fetele trebuie sa se imbrace in rochii si alte hainute care sa le faca sa se simta bine in pielea lor, am inceput sa caut magazine cu preturi ok pentru toate buzunarele si cu haine cu adevarat impresionante. Pe vremea aceea nu existau foarte multe optiuni in orasul meu natal asa ca era destul de greu sa gasesti fix hainele perfecte, dar cu timpul am aflat ca poti cumpara haine de pe internet si pot spune ca viata mea s-a schimbat.

Am dat de site-ul celor de la Miniprix si mi-am dat seama ca raportul calitate pret este unul nemaintalnit; la prima mea comanda am primit un pachet imens la usa iar pretul lui nu a fost deloc mare, in acel moment am realizat ca hainele cumparate de pe internet sunt mult mai ieftine decat cele din magazine si ca cei de la Miniprix ne asteapta mereu pe noi, cumparatorii, cu oferte care mai de care mai interesante, uneori chiar de nerefuzat.

Sunt curioasa daca voi ati cumparat vreodata de pe site-ul celor de la Miniprix si daca da, ce anume? Cum ati dat de acest site si cum vi se par preturile lor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu