image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Haine de vacanta



De cateva zile ma tot pregatesc de o vacanta peste hotare, o vacanta pe care o astept inca din iarna, o vacanta departe de aglomeratia Bucurestiului, intr-o tara pe care o iubesc cu adevarat: Italia.

E destul de greu sa iti faci bagajele pentru o vacanta de vis mai ales atunci cand nu ai nicio idee ce se va intampla in acele cateva saptamani petrecute pe meleaguri straine. Nu stii unde mergi, cu ce oameni te intalnesti, ce poze vei face, ce locuri vei vizita. Totul este in ceata, cu toate ca stii ca excursia va fi minunata, ca vei intalnii niste oameni dragi pe care nu i-ai mai vazut de cateva luni, ca te vei relaxa cu adevarat departe de agitatia zilelor de zi cu zi.

Bagajul meu este mereu inceput cu o saptamana inainte de ziua plecarii si mai mereu imi dau seama ca inainte de plecare trebuie sa mai adaug ceva, asa ceva ca pentru a fi sigura ca totul e gata, ma pregatesc din timp cu liste. cel mai greu este sa imi dau seama ce haine voi lua la mine si nici macar de data aceasta nu a fost mai usor, cu toate ca asa imi imaginam ca va fi, avand in vedere ca este a doua vara cand plec in acelasi loc.

A fost greu sa imi fac lista de obiecte pe care le voi lua la mine si hainele le-am lasat ultimele. Vreti sa stitice a iesit? Ei bine, sifonierul era aproape gol iar hainele mele aruncate peste tot prin casa, o priveliste nu foarte placuta daca ma intrebati pe mine si pe Andrei.

M-am apucat de bagaj cu calm si totul a luat-o razna, dar intr-un final am impachetat cateva rochite( sunt oferte de nerefuzat pe Fashionagenda.ro ) vreo 4 perechi de pantaloni si tricouri cat incape. Intr-un final bagajul era gata, doar ca acum cateva zile am fugit la cumparaturi, sa vad ce mai este prin magazine iar la final am intrat si pe net pentru a ma bucura de ultimele reduceri. Ghiciti ce? Acum trebuie sa reimpachetez pentru ca au ajuns comenzile iar geanta nu mai e suficienta.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu