image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Haideti cu totii la mare


Caldura infernala nu ne lasa pe niciunul dintre noi sa respiram normal, hainele oricat de putine ar fi tot ne fac sa murim de cald, munca de zi cu zi nu ne lasa sa ajungem la piscina iar noi mai avem putin si explodam din cauza dorintei de a merge la mare sa ne racorim.

Am asteptat vacanta tot anul, inca din prima zi de facultate am asteptat vara. Asteptam vara chiar si in acele zile de ianuarie in care ieseam afara la ora 7 si cele -10 grade ma faceau sa vreau sa fac cale intoarsa: m-am certat zile intregi cu patul care voia sa raman in el, sa imi dea din caldura lui iar vocea ratiunii imi spunea "du-te la facultate sau o sa regreti". Am asteptat vara si totodata cu ea caldura de cateva luni asa ca acum cand in sfarsit au venit amandoua mi-am dat seama ca timpul meu este limitat si ca oricat de mult mi-as dori sa evadez din blocurile Bucurestiului nu prea am cum si nici cand.

Am asteptat vara doar pentru a imi lua o vacanta si acum, cand in sfarsit acest lucru se intampla, nu pot sa cred ca in curand voi auzi sunetele valurilor, imi voi frige talpile in nisip si voi aduna scoici pana cand voi cadea lata de oboseala pe prosopul meu portocaliu. Aceste ganduri m-au facut sa ma gandesc la copilarie, la momentele petrecute cu parintii si rudele pe plaja, la plajele din Eforie, la hotelurile  in care petreceam mult prea putin timp pentru ca mereu ma lasam chemata de vocea marii.

Iubesc marea, inca de cand eram mica o iubeam si nu cred ca acest lucru se va schimba vreodata chiar daca din cand in cand exista persoane care imi spun ca nu inteleg cum pot iubi ceva atat de tare si sa nu ma bucur din plin de beneficiile pe care mi le aduce. Nu stiu sa inot, nu am stiut niciodata si sincera sa fiu cred ca voi reusi sa invat vreodata, dar marea are farmecul ei pe care eu il simt mai ales cand ma arunc in valuri, cand ochii ma ustura din cauza sarii si cand soarele ma innegreste atat de tare incat trebuie sa imi schimb fondul de ten imediat ce ajung acasa.

Daca planuiti sa va petreceti concediul la mare eu spun sa ii contactati pe cei de la Vilegia.ro pentru a avea parte de o vacanta perfecta alaturi de cei dragi.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu