image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Femeile și încălțămintea


Astăzi m-am decis să vorbesc mai mult cu cititoarele acestui blog, cu cele care iubesc postările despre haine și machiaje. Doar că astăzi avem un subiect la fel de îndrăgit de noi femeile, dar pe care nu prea l-am adus în discuție aici pe blog pentru că până acum nu m-am gândit la el. Vorbesc despre încălțăminte dragii mei, despre pantofii pe care fiecare dintre noi îi țin la loc de cinste, care ne înalță cu câțiva centimetri sau care ne ajută să alergăm mai repede într-o cursă mai lungă.

Astăzi vă vorbesc despre pantofii mei și mai ales despre pantofii pe care i-am luat la mine în ultima excursie și pe care îi voi lua în următoarea excursie ce va avea loc peste hotare.

Nu îmi place să fac bagaje, mereu am impresia că uit câte ceva, dar atunci când trebuie să fac acest lucru îl fac și ajung ca la sfârșit să ador ”acțiunea” de a face bagaje. Așa s-a întâmplat și acum câteva zile când mă pregăteam de excursia pe care am pus-o la cale cu asociația. Am optat pentru două tipuri de încălțăminte: adidași și sandale și nu cred că am făcut vreo alegere mai bună în toată viața mea. O să mă întrebați: dar de ce? Ei bine, printre multele activități pe care le-am avut în acel weekend unele dintre ele necesitau fuga, necesitau o încălțăminte ușoară, prin care să îți respire pielea și cu ajutorul căreia să te miști extrem de rapid așa că adidașii mei albaștrii și-au îndeplinit sarcina cu brio. În plus, atunci când activitățile necesitau mai mult forța minții, alegeam să port săndăluțele care mă fereau de căldură și care dădeau hainelor mele un look mai aparte.

În câteva zile mă apuc iarăși de bagaje și mă gândesc cu groază la limita de kilograme pe care trebuie să o am așa că de puțin timp îmi tot fac planuri în cap: să iau aia și aia, dar dacă nu o iau pe cealaltă și am nevoie de ea? Într-un final am ajuns la concluzia că voi pleca tot cu adidași și săndăluțe pentru a avea câte o pereche de încălțăminte pentru fiecare ocazie care se ivește: dacă urc pe munte am adidașii și dacă fac o plimbare printre străduțele alambilicate ale Italiei voi folosi cu siguranță sandalele.

Sunt foarte curioasă ce pantofi luați voi de obicei atunci când plecați într-o călătorie și în plus de unde îi cumpărați? Dacă sunteți în căutarea perechii de pantofi perfecte pentru călătorie vă spun să aruncați o privire și pe site-ul celor de la Otter, s-ar putea să fiți uimiți de varietatea obiectelor pe care o să le găsiți acolo.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu