image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Experiente Smart


Dragii mei, a venit vara, e timpul pentru a scapa de plictiseala acumulata in ultimele luni, e timpul pentru a ne distra cu prietenii, pentru a uita de stresul acumulat din cauza facultatii si de a ne axa atentia pe altceva, pe lucrurile care ne fac cu adevarat fericiti.

Nu stiu despre voi, dar eu abia am asteptat sa vina vara sa imi pot face un program asa cum vreau eu, sa dorm pana la o ora rezonabila( adica dupa ora 10!), sa pierd noptile si zilele facand lucruri pe placul meu si, mai ales, sa creez cateva amintiri numai bune de tinut minte si de povestit in timpul iernii cu o ciocolata calda in fata.

M-am decis astazi sa ma adresez acelora dintre voi care nu fac altceva vara decat sa stea in canapea si sa se uite la un film. Credeti-ma, asta iubesc si eu sa fac, in plus sunt o impatimita a lecturii asa ca mi-as petrece jumatate din timp stand si citind aventurile altora, dar care ar fi scopul daca as putea sa creez si eu aventurile mele?

Scriu articolul acesta pentru ca in ultimul timp, de fiecare data cand mi-am sunat prietenii acestia spuneau: e prea cald sa fac aia, e prea soare sa o fac pe cealalta si sincera sa fiu m-am cam plictisit de astfel de replici. Iesiti afara, jucati un fotbal sau mergeti la paintball cu amicii. Nu lasa ca vara asta sa treaca fara a experimenta ceva nou, fara a face zeci de poze amuzante datorita carora sa radeti pe nerasuflate in timpul facultatii.

Incercati sa iesiti din rutina, gasiti o noua activitate si bucurati-va de zilele astea de vara lungi care nu merita sa fie pierdute in fata laptopului. Daca nu stiti ce activitati ati putea face nu e nicio problema, intrati pe site-ul celor de la Smartexperience dand click aici si anuntati-va prietenii ca trebuie sa iesiti din casa chiar acum!

Sunt curioasa ce faceti voi in mod normal pe timpul verii si ce activitati noi ati planuit sa incercati vara asta. In plus, sunt sigura ca cei de la Smartexperience va asteapta cu bratele deschise pentru a incerca lucruri noi, pentru a iesi din zona de confort si pentru a va vedea cu adevarat feirciti. Nu lasati vremea asta frumoasa sa va tina in casa, profitati, profitati, profitati la maximum de fiecare clipa libera pe care o aveti la dispozitie!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu