image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Evadări la RoomXcape


Acum câteva zile Emil mi-a făcut o propunere care mi-a făcut cu ochiul încă din prima clipă: mi-a spus să merg cu el și cu echipa lui într-un EscapeRoom iar eu nu am putut sa refuz.

Cei de la  RoomXcape au momentan o singură cameră, și anume A catching game unde am intrat împreună cu Emil, Andreea și Marian

În primul rând trebuie să spun că mi-am făcut botezul în EscapeRoom-uri cu această cameră, ea fiind prima de acest gen în care am intrat. Mi-a plăcut la nebunie experiența, faptul că în minutele alea adrenalina o ia puțin razna și te trezești scotocind prin orice ungher numai-numai poate găsești un indiciu care să te scoată din impas.

Povestea camerei este una foarte interesantă: ești într-un bar, primești o băutură cu gust ciudat iar apoi te trezești în celulă cu instinctul de a evada, cum faci asta? Ei bine ai nevoie de 60 de minute( maximum), câțiva colegi de echipă dotați cu voie bună și câteva indicii cu ajutorul cărora să iei din impas.

Câteva lucruri care mi-au plăcut foarte mult la cameră sunt efectele folosite, puzzle-urile și decorul care, deși este minimalist, te face să îți dai seama cât de mult greșești atunci când nu privești lucrurile în profunzime. Trebuie să admit că la început fusesem destul de dezamăgită de decor, dar până la final am devenit fana lui.

Având în vedere că destinul a făcut ca toți să fim îmbrăcați în albastru( de parcă ne-am fi vorbit) echipa noastră s-a numit Bluebloggers și, chiar dacă nu a reușit să doboare recordul, a făcut un timp ok, spunem noi, de 44.48 minute. 

Am plecat de la RoomXcape cu o poftă nebună de a mă reîntoarce într-o cameră de acest gen iar Alex ne-a dat un mic hint: foarte curând o să mai apară o cameră așa că eu una abia aștept să o încerc și să mă întorc pe terasa lui plină de veselie.

Pe cei de la RoomXcape îi puteți găsi aici sau la adresa Strada Dăișoara, nr 4, sector 5.

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Foarte tare. Și noi, în Iași, avem Puzzle Room și momenan este o singură cameră. Am să merg în curând, am tot amânat din cauza școlii și a testelor. Eh! :D Felicitări, e un timp bun, am înțeles că nu e tocmai simplu să ieși de acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu este neapărat ușor, dar acum depinde și de cameră :3

      Ștergere