image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Eu si tehnologia



De cand ma stiu mi-au placut chestiile tehnologice. 

Prima data cand am vazut un telefon sau un laptop a fost pe la varsta de 5-6 ani cand unchiul meu a venit acasa cu astfel de gadgeturi. A fost un moment destul de interesant, emotionant as putea spune pentru ca erau niste ciudatenii despre care nu stiam mai nimic. Singurul lucru pe care il stiam despre laptopuri era faptul ca te poti juca jocuri pe ele si sincera sa fiu nu eram foarte impresionanta pentru ca aveam jocuri pe calculator, jocuri care mie una mi se pareau absolut geniale. pe vremea aia am vazut prima data cum arata solitar-ul, jocul de carti care ani mai tarziu a devenit o obsesie. In plus, telefoanele erau doar niste obiecte cu ajutorul caruia sa poti comunica.

A fost destul de amuzant momentul in care am primit primul meu telefon pentru ca pe vremea aceia nu existau minute nelimitate, internetul era doar un mit iar sms-urile se dadeau o dta pe saptamna pentru c ne era prea frica sa nu ramanem fara ele.

De atunci totul a luat o intorsatura brusca, tehnologia nu mai este ce era, internetul a devenit un must have, nu mai putem merge nicaieri fara un telefon bun cu care s facem poze si fara o conexiune perfecta la internet. Iar laptopurile au evoluat intr-un ritm ametitor. La inceputul anului mi-m cumparat unul cu un ecran extrem de mare pentru a vedea filme la o calitate extrem de buna. Dar in momentul in care mi-am dat seama ca mi-ar trebui un laptop si pentru facultate a fost destul de aiurea, deoarece cu siguranta mi-ar fi fost mult mai util un laptop mai mic.

Intrati pe site-ul celor de la Stradait si incercati si voi sa gasiti gadgeturile viselor voastre si daca va cautati un laptop pentru studentie ascultati-ma si cumparati unul mai mic, care sa va incapa in geanta fetelor pentru a il putea transporta mai usor pana la facultate.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu